fredag den 3. juli 2015

Fælles Fredag // Inspireret af din yndlings sommer drink/drik.




Så er det juli måned i Fælles Fredag.

Og i denne måned, har jeg "fået lov" at vælge hvad der skal på neglene. Eller ihvertfald, hvad neglene skal være inspireret af. Og i dag er det altså yndlings sommerdrik eller drink.

Jeg er helt vild med asti og alle de andre der smager lidt derhenad, ihvertfald er det ret lækkert på terrassen en lun sommeraften. (ja, og også på andre tidspunkter..) Så det skal den lyse holo symbolisere. (Ja, jeg ved godt den i princippet er grøn.. Men det kan vindruer jo også være. Altså..) MEN jeg er også rigtig glad for rødvin - og det er så de lilla druer :D

Basen er fra FNUG - Fantastica (indlæg med swatches er på vej - og der er også et enkelt billede på Instagram)
Og druerne er den skønne holo fra Color Club Eternal Beauty,(se den swatchet HER.) og en noname stampingplade.




^^ Lige et billede i skygge, da jeg synes det var svært at se motivet.

Hop endelig forbi de andre damer, og se hvad deres yndlings sommerdrik/drink er :D


1 kommentar:

  1. Meget smukke champagne Asti negle med bobler :-)
    Jeg er også mest til Asti og vejret er jo dejligt, så...........
    Lige nu har vi sat poolen op og er ved at fylde den, det taget nok nogle timer, så er vi klar til at bade i morgen :-)

    Vil ønske du og familien en dejlig varm og solrig weekend.

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart