lørdag den 21. marts 2015

Appeal4 // Fødselsdags Give Away 1.



Bloggen fylder 2.

Yay.

I den forbindelse har jeg teamet op med nogle firmaer, som synes I skal forkæles, fordi det er bloggens fødselsdag :D Det kommer til at vare en hel uge, da der er mange der gerne vil være med. The more the marrier :D I think.

Appeal4 vil gerne sponsorere 4 lakker til en af mine følgere. Lakkerne du kan vinde, er de 4 lækre lakker, som hedder (jeg har fået lov at navngive dem ;) ) The blues - se dem på neglene lige her.


Alt du skal gøre, for at være med i konkurrencen, er:
Følg bloggen på bloglovin her
Smid et like på Facebook her.
Like Appeal4 på Facebook her.

Smid en kommentar her under, så jeg ved du deltager + mail adr. så jeg kan skrive til dig, hvis du vinder :D That's it.

Konkurrencen slutter d. 1. April, kl. 20.00, hvorefter jeg trækker en vinder hurtigst muligt.


Konkurrencen er sponsoreret på den måde, at jeg har fået lov at udlodde disse lakker. 

83 kommentarer:

  1. Lis Vinter livv@mail.dk
    Tillykke med fødselsdagen ;-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen på bloggen. Sikke nogle lækre blå farver. 💜

    SvarSlet
  3. Stort Tillykke :)
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke��
    Christina Hansen
    christina_hansen87@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Ih, de er så fine :D <3
    satinawandel@live.dk

    SvarSlet
  6. Tillykke med de to år. Smider et lod i puljen.
    Kh Maria Seidelin mariaseidelin@hotmail.dk

    SvarSlet
  7. Stort Tillykke med de to år <3 <3
    Jane Rønsted Tvede
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  8. Tillykke

    Tina Johansson: tina_johansson snabela yahoo.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med bloggens fødselsdag :-)

    Fine farver.

    succes@mail-mig.dk

    SvarSlet
  10. Tillykke med de 2 år, skønne sommer blå farver
    joan@fruering.com

    SvarSlet
  11. Tillykke med de første to år <3
    Eva Sørensen
    dooz@city.dk

    SvarSlet
  12. Glædelig fødselsdag :) kh Malene
    malene.ulnits@hotmail.dk

    SvarSlet
  13. Stort tillykke :)

    Kh Rikke
    riksen(a)orumnet.dk

    SvarSlet
  14. Elsker blå negle! Er især vild med den mørkeblå lak, som er ret sofistikeret, men knap så klassisk ;-) Stort tillykke med de 2 år, sejt gået! Knus / annaofelia@live.dk

    SvarSlet
  15. Nu er det jo ikke slemt at have "the blues" ;) Skønne farver!

    Vh Mie Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  16. Meget flotte farver! <3 Tillykke med 2-års fødselsdagen ;) Fra Dorte Slouborg dortes918@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke <3 Jeg deltager og min mail er lindberg_dk@hotmail.com :)

    SvarSlet
  18. Jeg har desværre ikke facebook, men håber det går alligevel! Tillykke med de to år, mega fedt! :)
    Min email er jyttemami@hotmail.com

    Mvh.
    Nanna Kristensen

    SvarSlet
  19. Tillykke med fødselsdagen.. Følger trofast allerede.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg er med og gjort det jeg skulle.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  21. TILLYKKE med de 2 år - og med æren. :)

    VH
    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med fødselsdagen - det er sejt gået.
    Hilsen Anette
    soi090921@gmail.com

    SvarSlet
  23. Stort TILLYKKE med de 2 år på bloggen, flotte farver.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Stort tillykke :D
    Ja, jeg deltager da selvfølgelig :) (mit fulde navn @gmail.com)

    SvarSlet
  25. Sikke nogle skønne farver!
    Stort tillykke med bloggens fødselsdag. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Tillykke (:

    Frejariise@yahoo.dk

    SvarSlet
  27. Sikke en skøn præmie :-)
    Tina-hauris@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Ih jeg er især vild med de tre lyseste lakker!

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  29. Tillykke med bloggen!
    Jeg er blevet lidt uvenner med bloglovin, men jeg følger dig via feedly ;-)
    Toenning@gmail.com

    SvarSlet
  30. Stort tillykke med fødselsdagen på din skønne blog :-)
    Desværre har jeg ikke FB, så kan ikke deltage, ville ellers gerne eje de smukke lakker.
    Hilsner og held og lykke videre frem med bloggen :-)

    SvarSlet
  31. Jaaaaaaaa, stort tillykke til din blog! - følger selvfølgelig allerede alle 3 :p

    - Sasha kamprad, kamprad93@gmail.com

    SvarSlet
  32. tillykke :)
    amalie.andreasen99@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Christine Hansen22. marts 2015 kl. 20.12

    Kæmpe tillykke ����
    Mange hilsner Christine.
    hansen.christine@live.dk

    SvarSlet
  34. ise-91@hotmail.com
    Tillykke med fødselsdagen <3
    Knus Marie-Louise Hylleberg

    SvarSlet
  35. Tillykke :D Så er der liket herfra og min mail er luxiie@live.dk :)

    SvarSlet
  36. Tillykke med bloggen <3
    så lækre farver og dem ville jeg gerne have fingerne i
    Jane Rønsted
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  37. Tillykke :D
    mariachris@hotmail,dk

    SvarSlet
  38. Stort stort tillykke med de to år ! Så rart at følge din blog. Så meget inspiration 👌❤️ Mail: lillepiigen_91@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Tillykke med de to første år!

    SvarSlet
  40. Tillykke med fødselsdagen :)

    Karina_weiss@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen! :)
    Min mail er Jellachristensen@live.dk

    SvarSlet
  42. Wow nogle flotte farver :-)
    linefugl09@gmail.com

    SvarSlet
  43. Stort tillykke. De er bare så smukke de blå farver :D

    SvarSlet
  44. Jeg deltager meget gerne(:

    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  45. Deltager! Camillamikkelsen@live.com

    SvarSlet
  46. Stort tillykke, der er nu blevet liket.
    simoni_claudia@ymail.com

    SvarSlet
  47. Tillykke med fødselsdagen ! Deltager gerne - flotte blå farver :)
    Metteoerum1@gmail.com

    SvarSlet
  48. Tillykke! :)
    elrygaard@gmail.com

    SvarSlet
  49. Stort tillykke med bloggen ! Det er spændende at følge med :)

    Maria_olesen_190@hotmail.com

    SvarSlet
  50. De er for lækre ;-). Vil dele med min datter :-).

    Tillykke fra
    aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet
  51. Så fine blå! Når jeg tænker efter, så tror jeg ikke, at jeg har en fin blå i min samling ;)
    //Louise T. lt(a)acp.dk

    SvarSlet
  52. Hey, jeg har også fødselsdag og det kunne da være en super lækker gave! jessicarandorff@gmail.com

    SvarSlet
  53. Tillykke. :)

    Louise Janner // louisejanner@hotmail.com

    SvarSlet
  54. Tillykke med dagen! Line_ct@hotmail.com :)

    SvarSlet
  55. Sabrine Rigmor Rasmussen25. marts 2015 kl. 11.21

    sabrine.rigmor@yahoo.com

    SvarSlet
  56. Tillykke med bloggen :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  57. til lykke med bloggen.
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  58. Tillykke med fødselsdagen
    Ryesund@gmail.com

    SvarSlet
  59. Stort tilykke!
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  60. Tillykke :D
    Mia-kristensen@live.dk

    SvarSlet
  61. Hvor er det nogle lækre nuancer! Håber på jeg er heldig! :-D
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  62. trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  63. Endnu engang tillykke
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  64. Tillykke med dagen
    Ladyogdarknis@gmail.com

    SvarSlet
  65. Krydser fingrer <3
    fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  66. Tillykke med bloggen - jeg deltager gerne :-)
    Mvh
    Katrine - aksgk ( a ) Hotmail.com

    SvarSlet
  67. Smukke farver - kan lige se en lækker gradient for mig! :D

    SvarSlet
  68. Hurraaaa tillykke
    Elsebeth1970@live.dk

    SvarSlet
  69. Hold op nogle lækre farver!
    Michellehjensen89@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Janni-charlotte@hotmail.com

    SvarSlet
  71. Stort tillykke :-D
    Knus
    Camilla lund
    Sennepskat@hotmail.com

    SvarSlet
  72. Super fine farver og lækre lakker!
    Endnu et tillykke med bloggen, du skønne kvinde:o)
    dianak@stofanet.dk

    SvarSlet
  73. Tillykke med bloggen :D <3

    Er vild med de fine blå farver

    SvarSlet
  74. Erica Schou // smukkeza@gmail.com

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart