søndag den 18. august 2013

GOSH - Growth Mascara og Growth Serum.

Endnu en gang har jeg været en heldig én. Jeg har modtaget lidt produkter fra GOSH, som jeg anmelder på bloggen.

Det var en rigtig lækker pakke at modtage, da der både var mascara, serum, neglelak og et BB skin perfecting kit. Denne gang handler det om mascara og serum.


Der står på produkterne, at der vil være synlige resultater efter 14 dage, så det glædede jeg mit vildt meget til at finde ud af. Jeg synes ikke mine vipper er særligt lange, og så er de ikke særlig mørke. Jeg går aldrig uden for en dør, uden at have mascara på! Ikke for andre skyld, men for min egen. Jeg føler mig simpelthen bare "nøgen" uden.

Jeg ved ikke om det er nødvendigt - men jeg har gået med livrem og seler ! Altså, brugt begge produkter hver dag i 14 dage. Så jeg kan ikke fortælle om det ville ha virket, hvis jeg kun havde brugt serumen eller kun havde brugt mascaraen. Men jeg tror faktisk det ville virke kun at bruge en af delene.



Growth Serumen er en helt klar og flydende væske, der er i den samme "beholder" som en mascara. Men istedet for en alm. børste, er der en tynd pensel i enden. Den har jeg påført helt inde ved vippekanten, og også kommet lidt på selve vipperne. Det føles på ingen måde mærkeligt, eller ubehageligt - kun lidt koldt. Og jeg synes det tørrer lynhurtigt. Jeg har brugt det både morgen og aften (Pånær de 3 gange jeg har været for træt til at fjerne make-up, inden jeg gik i seng :/ )



Growth mascaraen, er lige efter min smag. Den har en super lækker silikone børste, der er god til at adskille, forlænge,og lave mørke og lækre vipper. Jeg kan lige så godt sige det, som det er. Jeg er enorm vanskelig med mascara'er - jeg har nok prøvet 50 forskellige. Denne her, lever fuldt ud, op til mine forventninger. De var dog ikke så store, lige da jeg åbnede mascaraen første gang. Den ser ikke ud af meget, denne børste. Men - det er den. Den er hverken særlig tyk, eller buer forskellige steder. Den er bare helt almindelig. Men den klumper ikke - det er et stort + i min bog. Og så er den til at betale for! (Endnu større + i min bog)  I MATAS Webshop koster den lige p.t 139,95.
MEN hos Kamilleshop koster den lige nu 70 kr. (+ forsendelse som er 25 eller 40 kr) !!! Det er dælen dytme billigt... Growth Serum kan du  f.eks. også købe i MATAS Webshop - lige nu til 199,95. Du kan selvfølgelig altid finde GOSH i Matas, Føtex og Bilka.
Det kunne sagtens gå hen og blive min foretrukne mascara, da den gør lige det, jeg har brug for.

NÅ! Men virker det så ??? Ja, det gør det :-)

Jeg har her taget billeder før jeg gik igang med forsøget, og igen efter 9 dage (Fordi jeg glemte det efter 7!!) og igen efter fulde 14 dage. På disse billeder har jeg ikke mascara på !


Kan du se forskel ? Jeg kan godt.

Jeg undskylder de røde øjenomgivelser. De 2 første billeder er taget lige efter jeg har fjernet make-up med oliebaseret make-up fjerner. 




Her er billeder med mascaraen på. Efter 14 dage. Jeg kan godt lide resultatet. Hvad synes du ? Jeg har ikke brugt øjenvippe-bukker på disse billeder !


Faktisk. Så har jeg i 14 dage også kommet Growth serum på mine øjenbryn. Det yderste af brynet er nærmest sådan "ikke eksisterende" medmindre jeg selv tegner/maler dem - Jeg har fået fortalt, at det kan være pga. min stofskiftesygdom. Mange stofskiftepatienter mangler åbenbart det yderste af Deres øjenbryn! (ligesom vi taber en masse hår, og ofte tager på!) Jeg har i mange år selv plukket mine bryn, så der er ikke meget der vokser ud igen, så jeg tænkte at jeg ville prøve om der kunne komme lidt mere. På billederne er brynene ikke tegnet op. Jeg synes der er en forskel - der er kommet lidt flere hår flere steder. Det er ikke sikkert at det er tydeligt for beskueren, men jeg er yderst tilfreds, og vil fortsætte med at bruge serum på mine øjenbryn :)



Kender du disse produkter fra GOSH ? Deres hjemmeside finder du HER.

Tak fordi du kiggede med. Følg med næste gang jeg anmelder de andre produkter fra GOSH.

Produktet er sendt til anmeldelse, men ordene, billederne og holdningen er mine.

4 kommentarer:

  1. Ja det er nogle flotte vipper du har fået, tænker om jeg måske skulle købe disse to. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det lyder som en god idé - jeg tror helt klart du vil få glæde af dem :-)

      Slet
  2. Jeg vil også prøve! Det lyder som nogle skønne produkter :D

    <3 Anja // Skønheden & Nørden
    http://skoenhedenognoerden.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét er også virkelig skønne produkter. Jeg bruger stadig mascaraen hver dag og serumet engang imellem :) Jeg elsker den.

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart