torsdag den 14. august 2014

Normal // Kæmpe haul

Kender du Normal ??

Hvis ikke - så kan du få et lille indblik i dette indlæg.



Normal er en lækker butik, der for øjeblikket kun befinder sig i Jylland og på Fyn, men de håber at kunne åbne på Sjælland i løbet af efteråret - ihvertfald helst inden jul. Det sagde hun til mig i dag :D Så I kan godt glæde Jer. Min nærmeste Normal ligger i Vejle - men den er også i Silkeborg, Aarhus, Odense, Randers og Aalborg.

De har alverdens ting, til enormt billige penge. De sælger EU importerede mærkevarer til kopivarepriser.

F.eks. så kan du købe en flaske AJAX, som du i Bilka skal betale ca. 27 kr. for - til 14 kr. !
Kæmpe bøtte Vanish - til 68 (eller 69) kr.
De har plaster, make-up, neglelak, (Bl.a. Essie, OPI, China Glaze og Ciaté)  hårprodukter, sæbe, bodybutter, slik, skriveredskaber, og - ja, de har nærmest det hele... Til det halve.

De har en hjemmeside her - men du kan desvære ikke online shoppe (endnu ! - det kunne da være det kom - det ville de tjene på, tror jeg)



Jeg tog (selvfølgelig!) afsted pga. make-uppen, som jeg har hørt virkelig meget godt om. Jeg ville gerne købe to paletter - som hedder In the Nude og In the buff, fra mærket W7. De skulle være dupes af de meget kendte og populære Naked 2 og Naked 3. Og hva tror du jeg kom hjem med ? Ihvertfald ikke dem.. For de var udsolgt. De havde solgt så meget i løbet af denne måned, (og sommeren i det hele taget) at de havde tømt lageret. OH no - tænkte jeg bare.... De kommer igen, men de vidste ikke hvornår... Men jeg har fået lov at ringe til dem, inden jeg kører til Vejle igen :D

Men derudover - ja, så fik jeg alligevel lidt med hjem :D Her kommer totalt billedspam - håber det er til at klare :D

Og ja - jeg har fået lov at tage billeder til Jer :D Bare jeg lovede, at jeg ikke kom fra Bilka eller Føtex ;)

Billederne kunne dog sagtens være bedre, men de er taget lidt hurtigt, da jeg jo havde pænt travlt med "shopning" ;)











Her er så mit beskedne Normal Haul :D




^^ Det sidste her - er det beauty-relaterede, som jeg gerne vil anmelde. Men er der noget DU gerne vil se først ?? 


Har du været i Normal ?? 

8 kommentarer:

  1. Batiste og det fra I love skal du anmelde først :)

    SvarSlet
  2. Håndsæben er SÅ lækker! Jeg har den lilla med figner og jeg vasker hænder dobbelt så meget, som normalt nu!
    Til gengæld synes jeg ikke, du skal glæde dig til renseservietterne... De er grove, "spritagtige" og fjerner egentlig ikke rigtig andet end lysten til at fjerne makeup.

    Ellers nogle rigtig lækre ting - og super dejligt indlæg!

    Sincerely, K

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig til at prøve håndsæben :D Har lige nogle andre der skal bruges først ;) Er indtil videre enig med dig mht. renseservietterne - lidt grove, og fjerner kun en smule... Desværre. Så der tror jeg, at jeg går tilbage til dem fra Lidl ;)

      Og tak skal du ha :D

      Slet
  3. Det er rigtigt Kat B, har selv prøvet dem og de er i hvert fald ikke særlige behagelige og virke ikke særlig godt. De er ikke særlig bløde og fjerne slet ikke make-uppen. Men så er det godt det er billige penge, så du ikke har brugt 100 kr. men kun ca. en 20'er

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtigt. Det var surt, hvis det var rigtig mange penge man havde brugt. Jeg synes heller ikke de fjerner make-uppen - og de er lidt grove i det. Jeg er super glad for dem de har i Lidl f.eks. Eller også alm. rense produkter fra Matas.

      Slet
  4. Hvad koster fx Justin biebers parfume derinde

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke helt 100. Og kan ikke se om det er den der står til 199 på billedet. Men ellers har jeg set den i bilka eller kvickly til 149 ;)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart