søndag den 28. juni 2015

Ærlig sommer og Give Away.


Jeg kan lige så godt sige det som det er. Der er en konkurrence på Facebooksiden, og på Instagram - man kan deltage begge steder, og få 2 lodder i puljen.

Man kan vinde dette lækre sæt, som jeg har modtaget fra Depend Cosmetic, og altså har fået lov at forære til en af mine følgere :D


Så smut over på Facebook, eller Instagram og vær med der. Konkurrencen løber i et par uger, da det jo er sommerferie.

OG - her vil jeg så lige sige. At jeg holder ferie med min familie i år. Jeps. Jeg kommer IKKE til at opdatere bloggen hver dag. Selvfølgelig kommer der Fælles Fredag, og hvis der er andet godt. Men jeg vil ikke sidde over computeren i ferien. Min erfaring siger mig også, at jeg ikke har så mange besøgende lige midt i sommerferien, så jeg tror det går, men nu ved I, ihvertfald hvorfor der måske er lidt stille herfra.

Håber I forstår, og alligevel bliver ved med at komme, når der er nyt på programmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart