fredag den 26. juni 2015

Fælles Fredag // Sand og /eller vand



Så gik jeg dælendytme på sommerferie da :D BUM!

Ugens udfordring, er "inspireret af sand og, eller vand"





Jeg har lagt Depend nr. 4059 Morning Sky fra Garden Dreams kollektionen som base.
Herefter har jeg lavet en gradient med den ^^ og med Depend's nr. 443, fra sommerkollektionen 2015.

Herefter har jeg stampet med MoYou The Pro - Plade nr. 01, og Ciate's mørkeblå Skinny Jeans (hvilken jeg lige ser, at jeg ikke har vist swatches af.... tsk..)

Og jeg synes ihvertfald, at stampet godt kan ligne bølger lidt :D Og det blå er jo selvfølgelig vand.


Til sidst ville jeg lige se, hvordan den ville se ud med lidt spræl. Så Catrice kom på banen med Million Styles Shake! it Flake it! 



Og så til allersidst lige en omgang mat topcoat, fra piCture pOlish - G'day matte.



Men jeg kan nu allerbedst lide den, uden spræl og mat.

SÅ ! Husk at smutte ind forbi de andre sommerdamer, og se deres Fredags lak.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart