fredag den 26. juni 2015

Goodiebox // Juni 2015

Beach babe


Sommer-Goodieboxen er landet. Og den er super lækker.


Beach Babe - kalder de månedens box. Og der er også en masse gode sager, der netop vil gøre en strandtur mere skøn :D

Broaer Cold Mist. Vejl. udsalgspris 229 kr. for 200 ml. Full size produkt.
Lækkert. Den dufter simpelthen så skønt og frisk. Det er en saltvandsspray, der gør håret lidt mere stift, mat og råt, og gør det lettere at sætte lidt tilfældigt og pjusket. Mit fine hår, kan også godt lide de, da det giver det mere volumen, og mere lækkert at se på. Den indeholder UV beskyttelse til håret, hvilket er skønt, da jeg jo denne sommer er rødhåret, og gerne vil holde lidt på farven. Jeg plejer ellers at dyppe det riiiigeligt i det salte vand, og soltørre det, for at give det mere struktur. Så denne er perfekt til mit hår denne sommer.

Benefit Cosmetics They´re real! Mascara. Vejl. udsalgspris 210 kr. for 8,5 g. prøve 3,0 g.
Skønt med en Benefit mascara. Man må sige, at Goodiebox igen, har fingeren på pulsen, og ved hvad der rører sig ang. det skønhedsmæssige. Den er ret hypet denne mascara, og jeg glæder mig til at få den prøvet. Om sommeren, bruger jeg oftest ikke ret meget make-up, da jeg elsker, når min hud er solbrun, og så synes jeg ikke der behøver at være så meget andet end mascara (og lidt på brynene). Så jeg er sikker på, vi bliver ganske fine venner. Den har en gummibørste, hvilket jeg som oftest er ret glad for.


The Body Shop Instablur. Vejl. udsalgspris 185 kr. for 25 ml. Full size produkt.
Instablur fra The Body Shop, fungerer som både make-up og hudpleje, og er et godt bud på en filter-fri sommer. Det er nemlig et mirakel-middel, der har vundet prisen "årets makeupprodukt - populær" til Danish Beauty Awards. Den har en 2 i 1 egenskab, der holder din hud mat, skjuler synlige porer, og urenheder, og sikrer dig en mere ensartet hud, samtidig med, at den forlænger holdbarheden af din make-up. SÅ skyd endelig nogle billeder, med denne i ansigtet - så behøver du ingen filter - når du poster på Instagram ;)

Etrêbelle Sunscreen spf 30. est. pris 99 kr. for 75 ml. Prøve på 40 ml.
Solcreme er altid velkommen herhjemme. Jeg har endnu ikke fundet en solcreme, som jeg kan bruge i ansigtet. Det smelter af i løbet af nul komme dut.. Løber bare ned i øjnene.. Så oftest har jeg ikke særlig meget på. (Jo okay - måske den klare spray fra Lidl, faktisk gør det ganske ok (også) i ansigtet - den løber faktisk ingen steder.) Selvfølgelig skal man bruge solcreme, for at beskytte huden mod, både ældningsskader, pigmentforandringer, og helbredsmæssige konsekvenser. Denne skulle være en let konsistens, man kan bruge under make-up. Så den glæder jeg mig til at prøve.

Gold Tattoos. Vejl. udsalgspris 50 kr. pr. ark.
De er jo alle steder, med respekt for sig selv, lige for tiden. Du kan købe dem på et hav af shops, det er bare at begynde. Mange af dem, er desuden ret ens, så man kan i princippet bare købe dem, der hvor de er billigst. Men synes det er super fedt, at de kommer i Goodiebox, når de er så hypede, som de er for tiden. Jeg har dog en del i forvejen, som jeg har testet for forskellige firmaer, og jeg tænker bare. ?!?! Hvordan med solen og tattoos ? Jeg har altid sagt til mine børn, at de ikke får de der tyggegummi tattoveringer på om sommeren - for jeg tror ikke, det er godt, at være i solen, med sådan noget på huden. Men jeg ved det ikke ?!? Er der mon nogle der er kloge på det ?


Goodiebox, kan du tilmelde dig her - eller se tidligere boxe her. Den koster 159 kr. om måneden incl. fragt.

Goodieboxen er modtaget til anmeldelse/test. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart