fredag den 15. maj 2015

Fælles Fredag // Guld



Jeg må nok indrømme, at denne fredag kom som et chok for mig... Tro det, eller lad være, men jeg var slet ikke forberedt..!

SÅ - Jeg snyder lidt... I får simpelthen en "gammel" mani fra mig i dag, for jeg lavede den skønneste gradient i aftes, som jeg slet ikke er færdig med at have på. I dag har vi haft gæster (Ældstebarnet fyldte 14 i går, hvor han ikke selv var hjemme), og i morgen tager jeg et smut til Odense, og møder Kirstine, den skønneste lakdame fra Appeal4, og et par andre tøser, jeg har mødt over facebook. SÅ - i må simpelthen nøjes i dag :D

Det er Locket Love fra CND Vinylux, som jeg anmeldte tilbage i januar. En virkelig smuk guldlak, med shimmer i. Den dækker faktisk næsten i 1. lag, men har alligevel fået 2 lag på billederne. Og her kan I faktisk se, hvorfor jeg ikke er såååå vild med shimmerlakker. Jeg synes det flyver ud over det hele, og det er svært at lave clean-up.





2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker lak :) Et forsinket tillykke til knægten :)

    Loevens makeup rambles

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :D Ja, den er super smuk.

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart