onsdag den 19. november 2014

Models Own // Apple Pie og Blueberry Muffin

DanCosmetic.dk er den eneste forhandler af Models Own i Danmark.

For nyligt, købte jeg 3 lakker derfra, nemlig 2 fra Fruit Pastel serien - de dufter ! (Og en mere fra Diamond Luxe serien, som kommer i et indlæg for sig selv.)

Du kan finde lakkerne fra serien Fruit Pastel lige her. Der er 7 lakker i serien, og de er alle super fine.

Her er det Apple Pie - som dufter skønt og lidt sødt af æbler. Den skal have 3 tynde lag, eller 2 lidt tykkere lag for at dække. Den er nem at arbejde med, og lægger sig pænt på neglen. Flot lysegrøn pastelfarve.




Her er det Blueberry Muffin, som også er en super flot og sart pastelfarve. Helt lyseblå, grænsende til de lilla undertoner. Den dufter ikke helt så meget som Apple Pie, men har alligevel lidt sødt over sig. Igen 3 tynde, eller 2 tykkere lag, for at dække.



HUSK, at med koden CK1014, deltager DU i konkurrencen om 3 valgfrie Models Own lakker. Samtidig med, at du støtter mig som ambassadør for Models Own i Danmark, og mit samarbejde med DanCosmetic.

Mit samarbejde går ud på, at jeg laver swatches og tester nogle af de nye lakker, og spreder budskabet om Models Own, som du altså nu kan købe i Danmark - og kun hos DanCosmetic.

Til gengæld, får jeg indimellem tilsendt nogle nye produkter, som betyder flere swatches til Jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart