tirsdag den 18. november 2014

Hov ! Jamen, er det ikke....

Jooo... Sørme var det så..

Jeg læste lige med hos Sabrina i dag, og så at Woman havde udsendt et nyhedsbrev, med 27 læsere uden make-up. Og tænkte.. Nå ja - det deltog jeg egentlig også i, ovre på det der Instagram. Og der var jeg. Uden make-up (IGEN) Så hej hej - her fra Woman ;)

Se alle billederne fra Woman her Er der andre du kender ? Eller er du der måske selv ?

Og som jeg skriver her.... Ja, luk bare øjnene, der er en grund til, at jeg går med make-up ;)



Jeg har aldrig lagt skjul på, at jeg har det bedst med makeup. Men jeg har alligevel altid deltaget i de her kampagner. Denne var "Woman uden makeup". For et års tid siden, tror jeg, var det Saseline og Szhirley der havde "mit sande jeg uden filter" på Instagram, og der var jeg også med.

Senere, var jeg med i kampagnen, da Dove havde"Makeupfri mandag" og ville donere 5 kr. pr. selfie, for at prøve at give unge kvinder mere selvværd. Og det lykkedes ret godt, da de på kun 4 uger fik samlet 100.000 kr. ind til Global Dignity. Der var mange der turde vise, at vi alle sammen er smukke - også uden makeup.

Måske kan du huske, at det var der jeg vandt en KÆMPE gevinst ovre hos Ibbyheart ? - Du kan læse om gevinsten her. Og gevinsten - den har jeg ikke brugt op endnu :D Lovely.

Men alligevel, har jeg det altså bedst med makeup - og går (nærmest) aldrig udenfor uden, ihvertfald, mascara ;)

Hvordan har du det med det der makeup ?

Hva' synes du ? Er jeg lidt tosset ?? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart