torsdag den 20. november 2014

Jesper Stein // Akrash

Akrash af Jesper Stein, er 3. bind i serien om politimanden Axel Steen, hans eks-kone Cecilie, hendes nye mand Jens Jensen, deres kollegaer, og alle dem derimellem.

Cecilie er som forsvarsadvokat i retten med en stor narkobagmand, som Axel også får noget at gøre med. Det er svært at være Cecilie, når hun ser Axel stå på den anden side  - sammen med anklagerne, politiet.

Axel Steen er på sit livs nedtur, og kommer langt ud. Så langt ud, at han faktisk ikke helt kan bunde, og han beder om hjælp. Men istedet for at hjælpe ham, har de en helt anden plan.

Vi følger Axel's kamp, midt i en eskalerende kokain rus, sammen med de forkerte, med banderne som har noget rigtig stort igang.

Det er, ligesom sine forgængere, en helt suveræn bog. Man er fanget fra side 1, og har svært ved at lægge den fra sig igen. Som ofte, når jeg får sådan en bog i hånden, får jeg den læst på bare et par dage. Jeg elsker det, og føler et tomrum når den er slut. Der er en god historie, og Jesper Stein, formåer at smide spænding ind - hele tiden.

Heldigvis lægges der op til en 4. Det glæder jeg mig til.

5 hjerter fra mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart