fredag den 21. november 2014

Fælles Fredag // Watercolor

 I denne uge, er det Watercolor i Fælles Fredag. Jeg kendte ikke til det, så jeg har været på youtube, for at se et par videoer. Jeg ved så stadig ikke, om jeg egenglig har gjort det rigtigt:p Du lægger et par klatter på neglen, af de lakker der skal bruges. Og for at få dem mixet, blander du dem med f.eks. en plasticpose. Klatter på - og plastikposen ovenpå, og trykke ned.

Jeg er vild med ideén, men skal nok vælge nogle lakker der ikke tørrer så hurtigt som dem her... For jeg synes det gik liiige hurtigt nok med tørretiden. Men jeg kan godt lide lakkerne, og mixet af farverne.

Det er et par af de nye lakker fra Ciaté's Doll House, som jeg købte her for nyligt.


Baby Doll, Poppet og Sweet Pea

De tørrer mat op, og det blev ret fedt. Så da jeg lagde topcoat på, gik lidt af det fede ligesom af... Så jeg har fortyndet min matte topcoat med lak-fortynder, (lige rigeligt måske...) fordi den var lige tyk nok.. Det er ikke helt til at se forskel, men der var masser af forskel i virkeligheden. Det øverste billede er med alm. topcoat, og det nederste er med mat topcoat.

Det ligger ikke helt så pænt, som jeg kunne ønske, men det var simpelthen pga. tørretiden... Jeg kunne ikke helt nå det, inden det var tørt... Jeg er sikker på, at jeg forsøger igen en anden dag.



Sorry - for den hvide klat, der lige har sneget sig med, fra den matte topcoat.


Kig forbi de andre piger også.

An InLinkz Link-up

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart