lørdag den 22. november 2014

Goodiebox // Massageolie og Håndcreme

I oktober måneds Goodiebox - var der en hel kasse fyldt med lækre produkter, til Hjemme spa.... Jeg har allerede skrevet om dem én gang - se evt. her 

Men jeg bliver lige nødt til, at slå et slag for dem en gang til. Eller ihvertfald nogle stykker af dem.


Den her massageolie - er gudeskøn !! Dufter så lækkert af citron / citrus - at man næsten bliver helt ør. Og den fedter - ja. Men det trænger jo ind i huden. Det tager en rum tid, men det dufter samtidig skønt. Og hvis man virkelig trænger til en gang massage, er den et godt forsøg værd. Jeg er ihvertfald helt vildt meget fan! Og helt ærligt ! Jeg tager da bare en trøje over, når vi er færdige - den kan jo vaskes ...

Min lænd har ihvertfald (igen) sukket efter den i et par dage nu ;) Den første gang jeg blev masseret med denne på min lænd, holdt det faktisk smerterne væk i en hel uge.. Det kan da godt være, at det også gælder alle andre massageolier - dont know.. Men ihvertfald... SKØN.


Og den her håndcreme... Den dufter også super lækkert, jeg kan ikke lige sætte ord på, hvad det er den dufter af (Men min sarte næse, er ganske godt tilfreds!) Den står p.t. på badeværelset, så jeg kan bruge den hver gang jeg har vasket hænder, og lige inden jeg går i seng - oooog.. Ja, alle de gange jeg lige kommer i nærheden af badeværelset. 


De andre ting er også lækre - men disse 2 er mine favoritter :D

På facebook, smider de ret ofte nogle små fifs og gode ideér op - du kan følge dem HER.


Det var bare det ;)

Hej hej.

Husk! At du kan tilmelde dig Goodiebox HER - og få en lækker overraskelse hver måned, for bare 99 kr. + fragt og håndtering. Der er ingen binding, og du kan afmelde dig når du vil. Du kan se tidligere boxe HER - eller søg Goodiebox her på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart