lørdag den 22. november 2014

Models Own // Asscher Blue

Jeg har vist Jer den skønne og smukke Oval Plum fra Diamond Luxe serien. Og den er ret lækker, så jeg bestemte mig for, at jeg altså måtte eje en mere (mindst) fra den kollektion. De er fyldt med Diamant støv, og virkelig smukke. Der er 10 lakker i denne kollektion, som du finder her hos DanCosmetic.dk - som er eneforhandler af Models Own lakkerne i Danmark.

Så, må jeg præsentere Asscher Blue, som er nem at arbejde med, og blot kræver 2 lag for at dække. Det er lige før, at den er koralhavsblå ;)




Og så lige et stamp fra MoYou med Oval Plum ovenpå Asscher Blue. Jeg skal nok øve mig i, at få dem til at sidde lige ;)


HUSK, at med koden CK1014, deltager DU i konkurrencen om 3 valgfrie Models Own lakker. Samtidig med, at du støtter mig som ambassadør for Models Own i Danmark, og mit samarbejde med DanCosmetic.

Mit samarbejde går ud på, at jeg laver swatches og tester nogle af de nye lakker, og spreder budskabet om Models Own, som du altså nu kan købe i Danmark - og kun hos DanCosmetic.

Til gengæld, får jeg indimellem tilsendt nogle nye produkter, som betyder flere swatches til Jer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart