fredag den 6. september 2013

Sett'n Style Og Lola Ramona

Frisørskofladjernskrøllerbesøg


Jeg elsker bare at komme til frisør, hvis man er tilfreds når man går hjem :) Det har jeg ikke altid været, men det var jeg dælme idag :-) SÅ lækkert.

Sidst jeg blev klippet, var det simpelthen så herreskævt, at man skulle tro det var løgn (men det var det ikke..) Der behøver jeg ikke at blive klippet igen. Jeg har også besøgt mange andre frisører, som gør Deres arbejde super godt. Men mange af dem er også rigtigt dyre. Og det harmonerer ikke rigtigt herhjemme.. Så det er også derfor der denne gang er gået 6 måneder!! inden jeg igen fik klippet spidserne af mit tørre hår... Mine drenge har 1. prioritet mht. klipning herhjemme, så kommer jeg i 2. række :-) Og det gør jeg gladeligt hvis bare DE er glade :-)

Men altså. I dag tog jeg til en ny frisør - eller, ny og ny.. Jeg har "kendt" til hende i 9 år tror jeg. Ældsten blev klippet hos hende et par gange da han var omkring 3 år, og hun stod i lære. I flere år har hun haft sin egen salon, og jeg har tit været forbi. For hun har nemlig også Lola Ramona sko :-) Oh joy :-) Så idag så jeg både på sko og blev klippet :-) OG så lavede hun de her lækre krøller på mig. Du ved, dem man kan lave med fladjernet.. Jeg kan bare ikke :) Men måske har jeg lært det nu :-) Det får vi at se :-) Salonen hedder Sett'n Style, ejes af Lisette og har altså til huse i Horsens :-) Du kan smutte forbi hendes Facebook side og tjekke den ud. Så Lisette - tak for lækkert hår :-)





Synes det her i solen er ret sjovt ;)

Nå - men hun har altså udsalg på en masse sko lige nu. Bl.a Lola Ramona og søstermærket Holy Moly.
Så hvis du er i nærheden af Horsens, kunne du da lige smutte indenom og se om ikke du blev fristet :-)




Alt det på bordet og her ovre i hjørnet koster 500 kr.




Disse kan jeg ikke lige huske hvad kostede - måske står de også til 500 kr. Men det må du ikke hænge mig op på...


Dette er nogle af de nyeste modeller.


Og så kommer der jo snart nye varer fra Lola Ramona også :-) 

Jeg ved Lisette fra Sett'n Style gerne sætter sko til side, hvis du ser nogle du bare  MÅ eje. 

Bonusinfo: Hun sælger forøvrigt også neglelak - bl.a. fra ESSIE.

Er du lige så tilfreds med din frisør, som jeg har været i dag? Eller har du også prøvet at komme hjem og tænke: NEJ TAK. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart