søndag den 8. september 2013

GOSH - BB Skin Perfecting Kit.

Min sidste anmeldelse for GOSH er på dette BB Skin Perfecting Kit - Highlighter + Concealer.



Det er egentligt ikke noget jeg bruger i dagligdagen, selvom jeg faktisk har en del mørke rander under øjnene - især om vinteren, hvor jeg er bleg.. Om sommeren hvor jeg elsker solen har jeg ikke behovet for at dække nogle rander - for der er ingen :-) Så solen er min ven.

Men derfor er det stadig fedt, at få lov at teste noget man ikke er vant til at bruge - man kunne jo få ideér :-)

I dette kit, som hedder Light, er der 3 forskellige lyse nuancer. En næsten helt hvid, som er en highlighter og god lige under øjenbrynet for at give et løft. En lidt mere beige farve, og en lidt mørkere del. Man kan også få den i en medium udgave.

Den kommer i en smart lille æske, der ikke fylder særlig meget, og vil være nem at tage med sig. Den har spejl i selve låget, så man nemt kan tjekke op på make-uppen eller simpelthen bruge dette kit, uden at man behøver at være i nærheden af et spejl.



Jeg startede med at komme den lyse (beige) under øjet. Jeg har bare brugt mine fingre, da jeg ikke har en concealer børste. Jeg ved heller ikke om det vil gøre det nemmere, det er bare noget jeg tror ;) Da jeg har fået den lyse til at lægge sig pænt under øjet, kommer jeg herefter den mørke ovenpå, for at "udligne" og få det til at matche min egen hudtone. Jeg kunne personligt godt tænke mig, at det havde været lidt mørkere i farven - men igen - måske passer det meget godt når det bliver vinter, og min "solgyldne hud" igen er blevet godt lys ;) Til sidst har jeg brugt den helt hvide til at lægge under mit øjenbryn, for at give det et løft. Hvis ikke du har prøvet det, vil jeg anbefale dig at gøre det. Det er helt utroligt, så stor en forskel det kan gøre, og på hvor frisk man kan komme til at se ud, blot med et lille løft.

Jeg synes produktet er lækkert at arbejde med. Det har denne fløjlsbløde fornemmelse, som jeg er helt vild med. Så selvom jeg ikke normalt bruger sådan noget, tror jeg det er nu jeg begynder :-)

Produktet kan købes i Matas Webshop til 120 kr.

Når man bruger fingrene i sådan et produkt der skal i ansigtet, er det meget vigtigt, at dine fingre er helt rene inden du begynder ! Det dur ikke at du har bakterier på fingrene, når du kommer dem ned i produktet og bagefter op i ansigtet. Det vil ikke kunne undgåes at der sidder bakterier tilbage i kittet, så prøv lige at tænk dig til, når det er brugt bare 10 gange ?! Yirks!  Så - husk at vaske fingre - både før og efter :-)

Kender du dette produkt ?
Har du mørke rander under øjnene ?
Hvilket produkt bruger du for at skjule det ?

Produktet er tilsendt til anmeldelse. Billederne og holdningerne er mine egne.

2 kommentarer:

  1. Den må jeg altså prøve en dag ;)

    Fin blog du har ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina. Ja - prøv den endelig og fortæl mig hvad du synes :-)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart