fredag den 22. maj 2015

Fælles Fredag // Religion



Dagens emne er Religion - altså inspireret af en religion. På Ankerstjernes nyeste CD, synger han et par sange, hvor der indgår religion.

"Men religion for en forstadsknægt, har aldrig været Tro, Håb og Kærlighed. Men Penge, Magt og Respekt."

"De 3 striber jeg kom ind i, er religion for en forstadsknægt. Det er ikke Faderen, Sønnen eller Helligånden her. Men Penge, Magt og Respekt. "

Ankerstjerne <3



I morgen tager jeg til Århus og hører Ankerstjerne (og Rasmus Seebach) - så jeg synes det passer lige ind, i dagens emne. Og så var det lige jeg tænkte. At det jo er frit fortolket ;) Så jeg laver "hans" striber :D

Kender du ham ? Jeg er vild med hans sange, de siger så mange ting. Uuuhh jeg glæder mig. Har været til koncert med ham før, så jeg ved det bliver skønt.

Denne video er fra Youtube, og den har jeg nok set et par gange :p Eller noget... Det er den der hedder Vent og se - og er altså den jeg er inspireret af ;) CD'en hedder For os. .


Og faktisk... Så er der en anden sang på cd'en der også indeholder noget om religion. Nemlig Revolution (feat. Burhan G - som jo bestemt ikke gør sangen ringere ;) )

"Mens vi skændes om hudfarve og seksualitet. Er der krig om magt og olie - det brænder på min planet. Har endnu ikk' set nogen lave vand til vin, så jeg er ateist, men min bror han er muslim. Og jeg ikk' sikker på noget, men jeg tror på revolution. Hvor vi ikk' sender én eneste patron, men giver kærlighed et skud."


Nå - men det skulle jo sådan set også handle lidt om negle, ikk' ? Så... Striber it is.
Jeg øvede mig faktisk på striber en del gange. Men de ville sgutte være lige !!! Men så opdagede jeg, at jeg havde en plade fra MoYou med striber på (The pro - nr. 01) :D Win win. Men øhhh - de er næsten heller ikke ret lige....Eller noget.

Begge lakker er fra Depend 7-day - den hvide er  Pure White og den sorte er Goth Black. Og så har jeg malet lidt efter med min tusch fra ebay.




Tjek de andre damers religions-negle ud ;) GOD WEEKEND

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart