søndag den 24. maj 2015

Nu med Youtube // Ankerstjerne



JA DA ! Jeg havde en FEST til koncert med Anker (og Ralle) i aftes i Tivoli Friheden. Jeg optog en lille video ;) (Og tog 120 billeder eller noget...) Og tænkte, at den ville jeg dele med Jer, fordi det var den der var baggrund for mine negle i Fælles Fredag. Så her er den.



Og jeg lover så, at der for fremtiden, også kommer negle på min kanal ;) Følg gerne, og like, hvis du synes om det.

Er der stemning for en serie billeder ??



Jeg svæver imellem at have knap 670 - og så lidt mindre følgere - hele tiden på Instagram lige for øjeblikket. Kan fornemme, at det ikke er alle, der gider se Anker ;) (Eller andre koncerter) men så må de unfollowe - for det gider jeg godt ;) Kender du det fra dig selv ?

Kh. Og god pinse C.

2 kommentarer:

  1. Jeg var der også, det var min første koncert ever! Og det var også min datters første koncert :) . Hold nu op en fest vi havde, det var så fedt, og så fedt at skråle med på Rasmus Sebachs sange, sammen med min 12 årige <3 .

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - Ralle holder altid en fest. Han får alle med, og det er super fedt.

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart