onsdag den 18. februar 2015

Fifty Shades Of Luxus aften



Vil starte med at advare ! Det er billeder, kun taget med min telefon, så kvaliteten er selvfølgelig ikke i top... Så er du advaret ;)

Skøn skøn aften, i selskab med nogle dejlige mennesker.

Mit outfit kan du tjekke ud her.

Min anmeldelse af filmen, kan du læse her.

Jeg var inviteret i biografen, for at være med til at anmelde filmen, og ligeledes fortælle om min mening om bogen, og forventninger til filmen. Du kan se online version af avisen her.

Men ikke nok med det ! Det endte ud med at være den helt store forkælelsespakke.

Vi var først inde på Spoon at spise - det er en restaurant der ligger i forbindelse med selve biografen, så det havde vi ikke lige luret. Eller - jeg havde i hvertfald ikke.


Super lækkert mad. Vi fik en burger i kæmpestil ! Jeg kunne ikke spise op, blev simpelthen nødt til at levne.


Inden vi spiste, skulle vi have gaver ! Hvem havde nu regnet med det altså..


Vi startede ud med en lækker pose med skønhed. Det er jo lige mig. Jeg nåede ikke at se, hvad de andre piger havde fået, men de var næsten ens, fik jeg at vide. Så godt ramt. Lækkerierne er fra firmaet Amaze Communication.




En bog. Intet mindre. Bogen bag filmen Fifty Shades Of Grey - sponsoreret af Bog & Idé Horsens v/Helle og Allan Nancke.


Så fik vi en pose fra Lottes - som er en butik med lækkert tøj til damer/piger/kvinder, der ligger i gågaden i Horsens. De fører mærker som bl.a. Pulz, Minus, Culture og Part Two. Smukt, og lækkert tørklæde i lækre forårsfarver. TAK for det. OG lækre bolsjer.




Da vi var godt begavede og mætte, gik turen ud i forhallen, hvor der efterhånden var pænt mange piger. Ja, lad os bare indrømme det - dem var der flest af. Dog er jeg lidt overrasket over, at der var en del mænd. Jeg så ihvertfald 6 mænd lige inden for døren i biografsalen, der sad 3 på forreste række, og vi havde jo en mandlig fotograf med. (Fik faktisk ikke hørt ham, om, hvad han syntes om filmen!)

Summerbird Chokolade, og kølig hvidvin fra Vinoble i Horsens.



Så er vi ved at være klar..


Fyldt biograf. Det var vildt.


Og for at det ikke skal være løgn, fulgte de en lille godtepose med i billetten også - vi fik en pose inden vi gik ind i salen, med Magasinet Tidens Kvinder, en Tempt Dirty Passion, en Egekilde med tranebær. OG en chokolade - som jeg altså har spist !! Og nogle drinks billetter, jeg gav væk til en godt formål. Eller...


Og så måtte vi jo lige gå på den røde løber da vi skulle ud igen, den var nemlig ikke sat op, da vi ankom. Lola på den røde løber. Både støvler og taske(r).


Alt i alt, en helt igennem fantastisk aften. TAK til Maria, og hendes sponsorer, der gjorde det muligt, at lave en skøn skøn aften, for os alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart