søndag den 12. oktober 2014

Models Own // Diamond Luxe - Oval Plum.






Denne lak fik jeg jo ind ad døren i onsdags, hvor jeg lige hurtigt viste, hvordan den ser ud på en swatch stick. Men det er jo ikke helt det samme som på neglen. Så her er den - i al sin herlighed :D

Hvis du er lige så forelsket som mig, i denne diamantstøv-besatte lak, kan du finde den og dens 9 venner her hos Dan Cosmetic.. Lige nu til kun 48 kr.

De har mange andre Models Own lakker hos Dan Cosmetic - og faktisk er de ene forhandler i Danmark.

Jeg har en kode du kan bruge, hvis du skulle få lyst til at handle. Hvis du bruger den, er du med i konkurrencen om 3 valgfrie lakker fra Dan Cosmetic. Lyder det ikke skønt ?

CK1014 - skal du skrive.

Lakken er en gave, sendt til mig fra Dan Cosmetic.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart