lørdag den 11. oktober 2014

GOSH gradient // Stardust kollektion


GOSH har jo lavet denne lækkre kollektion. Den hedder Stardust - og de er alle med perlemor og skinnenede finish. SÅ smukke. Den fine perlemor er bare rigtig svær at fange på billeder, så man kan ikke helt se hvor smukke de er i virkeligheden.

Udover mit bidrag til konkurrencen om at blive GOSH official nail blogger 2014, har jeg også lavet denne gradient med 3 af lakkerne.

Nemlig Million Stars, Milky Way og Moonlight.



Jeg har først lagt et lag af den lyse, Milky Way, og ladet det tørre. Herefter har jeg lagt alle 3 farver på en svamp, og blendet dem godt ind i hinanden. Så dupper jeg med svampen og på neglen, og kører frem og tilbage, til jeg synes de er godt mixet ind i hinanden, uden jeg kan se en synlig overgang. Og til sidst får de et lag topcoat, for et mere ensartet look.





Lakkerne er sendt til mig fra GOSH.

2 kommentarer:

  1. De er super smukke og du har lavet nogen fine mani'er ud af dem <3

    SvarSlet
  2. Super lækre shades! :))

    Knus Gittemary.com

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart