fredag den 10. oktober 2014

Fælles Fredag // International kage dekorations dag.

Det vidste jeg ikke. Gjorde du ?? At der var en international kage dekorations dag...

Jeg ville først bare have lavet et lille stamp med mit kagemands stempel... men den ser du en anden dag..

Så ville jeg bare lave en enkelt cupcake på ringefingeren.. Men synes egentlig det blev helt ok - så jeg lavede på de andre negle også. Hvad synes du ? Kan man se hvad det er ?



Cap'en er ældstebarnets. Synes lige den passede til :D


Lakker jeg har brugt er, fra venstre:
Popdot peonies, Lady banks rose, Marple mulberry, Mantilija poppy, Crested merlot (ikke udkommet...og Weeping-willow.  Den nye lak der... kan du godt glæde dig til, den kommer i november :D 



Hvis du er lækkersulten, vil jeg anbefale en Cake-crawl ;) hos de andre tøser :D



3 kommentarer:

Tiny Hand Pink Bow Heart