onsdag den 1. oktober 2014

Goodiebox // September 2014

Månedens box kalder de Urban Dreams.


Fordi de elsker inspiration. Og fornemmelsen af storby, der hele tiden forandrer sig, og aldrig står stille.

En storby har det hele, og denne måned er de gået på opdagelse i storbyen og fundet skønne og innovative produkter. Der er både til håret, sommergløden og strålende hud.

Ydermere, vil de i de næste uger, dele ud af deres big city tips på både facebook og Instagram. OG opfordrer dig til at gøre det samme. FOR måske belønnes det :D

SÅ - nu er det så nu, du skal tjekke ud for denne gang, hvis du også modtager goodiebox, men ikke har fået din endnu.


Uniq10ue Eye And Lip Mask. Est. pris for 35 ml. er 349 kr. Dette er et full-size produkt.
Påføres på huden omkring øjne og læber 1-2 gange om ugen. Skal ikke tages af.
Den fjerner hævelser og reducerer mørke rande, samtidig med, at den beskytter mod frie radikaler og UV-lys. Og så hjælper den mod tørre og sprukne læber. Et produkt jeg helt sikkert får brugt. Mine læber er allerede begyndt at være tørere og jeg døjer rigtig meget med mørke rande under øjnene. Så det glæder jeg mig til at få testet.

Bellápierre Mineral Bronzer. Vejl. pris for 9 g. er 279 kr. Dette er et full-size produkt.
Farve: Peony.
Smuk bronzer, som jeg også er sikker på at få brugt. Når vi nærmer os de koldere måneder, og der ikke er så meget sol over kinderne mere, kan jeg godt lide at tilføre huden lidt bronzer. Den består af 100 % rene mineraler, og det kan huden rigtig godt lide.

Teeez Love Triangle Lipstick. Vejl. pris 149 kr. Dette er er et full-size produkt.
Farve: East Side.
Vi har før modtaget en læbestift fra Teez med goodiebox, som jeg har været glad for. Denne farve er også super smuk og neutral, så det er en alle kan bruge hver dag. Denne East Side er fra deres City Line kollektion. Den er dermatologisk testet, allergivenlig og ikke testet på dyr. Super smuk.

John Frieda Frizz Ease Smooth Start Shampoo og Conditioner. Vejl. pris er 89 kr. pr. stk. for 250 ml. Dette er en prøve på 50 ml.
Nu er det ikke fordi jeg ligefrem mangler shampoo og conditioner. Men på den anden side, er det også spændende at prøve nye produkter (Ellers er goodiebox vel heller ikke noget for mig??) Indeholder olivenolie, og andre plejende ingredienser, som er med til at genopbygge hårets naturlige forsvar, og derved modvirker kruset hår. Alt slider på dit hår - både cykelture, vinden og storby-forurening. Og her kan de rigtige hårprodukter gøre en verden til forskel. John Frieda hører til blandt de  bedste med innovative produkter til en overskuelig pris. OG så er de jo nemme at have med i rejsetasken/kufferten.

Nordictan Selvbruner Serviet. Vejl. pris er 10 kr. stk. Dette er et full-size produkt.
Jeg elsker sommer og sol. Selvom jeg godt ved, at solen ikke er god ved vores hud - så suger jeg den til mig om sommeren. Jeg er ikke den der går i solarie - og jeg har aldrig prøvet spraytan. Ej heller disse selvbruner servietter. Måske er det tiden nu ? Jeg har stadig lidt glød tilbage, fra vores rejse først i september, men når den er forduftet tror jeg da jeg vil prøve med sådan en fætter her, og se om det er noget for mig. Fordi: jeg føler mig både sundere, smukkere og mere rask, når jeg har glød i huden.

Derudover var der en 20 % rabatkode med til Bellapierre.dk - og en 100 kr. rabatkode til Zalando.dk



Alt i alt en helt ok box. Jeg var ikke ellevild da jeg åbnede og kiggede. Men efter nærmere studering er jeg faktisk helt ok med det hele alligevel :D De gjorde det igen hos Goodiebox. Tak for det.

Modtager du goodiebox ? Så lad mig endelig høre, hvad du synes om denne måneds box.

Du kan altid tjekke ind her, og se tidligere boxe og tilmelde dig. Det koster 119 kr. incl. fragt og håndtering om måneden. Der er ingen binding, og du kan afmelde dig når som helst.

Goodieboxen er tilsendt til anmeldelse. Men det er min mening du læser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart