torsdag den 2. oktober 2014

Cocopanda // Tilbud på hele shoppen.

Fra fredag d. 3. oktober, til tirsdag d. 7. oktober (kl. 23.59) er der tilbud på HELE shoppen hos Cocopanda.






Der er mange penge at hente, og du kan bare shoppe løs - lige så snart du kommer over 399, er der gratis fragt :D
Og hvis du når at bestille inden kl. 13, bliver din ordre afsendt allerede samme dag (på hverdage) !

Jeg har da nogle "få" ideér til, hvad der gerne måtte lande i min indkøbskurv ;)

Skal du have noget med ??

Hvis du er interesseret i noget af det på min collage, får du lige et par links direkte ind :D Er der andet du er interesseret i, siger du bare til :D

Essie -79 kr

Ciaté - lakker - 76 kr.
Ciaté - velvet manicure 128 kr.
Ciaté julekugler - 179 kr.

Clean Rollerball collection (5 stk.) 219 kr.

Orofluido - 169 kr.

Cacharel Noa eau de toilette -  375 kr.

Jeg havde i mange (mange) år Cacharel Noa som yndlingsduft på hylden (Og den dufter stadig dejligt) :D Og Orofluido kan jeg ikke leve uden, bruger den hver dag - også hårlakken - som dufter skøøønt ;) Bruger også Uniq one hver eneste dag.
Derudover er der da vidst lige et par neglelakker eller 3 der gerne måtte ramme mine hylder ;)

Håber du finder noget på shoppen, du ikke kan leve uden ;) Her er lidt af det, jeg gerne ville købe ihvertfald :D

Tjek ind hos Cocopanda.dk lige her.

Indlægget er lavet i samarbejde med Cocopanda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart