onsdag den 24. september 2014

Bilka.dk // Nethandel

Handler du i Bilka ? Det er faktisk først for nyligt, at det er gået op for mig, at man også kan handle på Bilka.dk. Det synes jeg egentlig er ret smart !

Jeg søgte efter noget Cernit for nyligt (Til at lave smykker af), og kom ved et tilfælde ind på Bilka.dk - der havde de det - og jeg tænkte bare fedt. Men prøvede så lige i den fysiske butik først, da det ligger ret tæt på, hvor jeg bor. Og der havde de det sørme også :D

Man kan få sine ting leveret til en Bilka - med det de kalder Klik og Hent.
Eller man kan få leveret sine varer på hjemadressen - og faktisk er der fri fragt resten af september.
Og så har du altid 30 dages fuld returret.



Jeg kunne f.eks. godt bruge nogle nye gardiner ! Dem vi har nu, er min. 10 år gamle... Og dem vi har i kontoret er mere end 13 år!! Og ahem... det er foldegardiner. Og jeg sidder jo ret ofte i mit lille kontor og duller med neglelak, acetone (og andre sjove produkter). OG manden mener, at det er derfor de nu knækker i snorene (læs smuldrer!) ! Ej, vel ?? Nå men. Hvorom alting er, så kan man faktisk købe gardiner fra Bilka lige her.

Jeg har i flere år, været en smule forelsket i plisségardiner. Jeg synes det er super smart, at man bare lige trækker i selve gardinet, eller skubber til det, hvis det skal justeres :D OG - så synes jeg det er genialt, at man med split plisségardiner kan sætte dem hvor man vil i vinduet. Altså hvis man nu bor i stueetagen - så kan man sætte dem nedefra - så folk ikke kan kigge ind, men man stadig har muligheden for at få lys ind i stuen :D

Jeg kan ikke lige sætte et billede ind - men du kan altså finde dem her
Og faktisk - så kan du også her på siden, se en vejledning i, hvordan du tilpasser og monterer dit gardin :D

Mens jeg var ved at kigge rundt på siden (oh my - der er altså rigtig mange ting/kategorier...)  kom jeg også lige forbi "trampolinafdelingen" Du kan se udvalget her . Lige nu har de kun en lille 120 cm. Men du kan også købe tilbehør, hvis du har en trampolin i forvejen. Feks. kantmåtte til trampoliner i 2 forskellige størrelser, stormsikringssæt, eller f.eks. en stige.



Min ældste søn hopper rigtig meget på trampolin ! Som i hele tiden.. Han kan sidde rigtig meget foran computeren, men det gør ikke så meget fordi jeg ved, at han min. en gang i timen lige siger : "Jeg går lige ud og hopper".... Det er en god beskæftigelse. Og man får rørt hele kroppen. Og han står jo ikke bare og hopper op og ned ! Det er altså salto på salto på salto - op på hænder, ned på knæ.. Ja - du ved nok hvad jeg mener ;)

Her er det så, at jeg synes det er smart - for det vil da være en del nemmere med sådan et monstrum, at få det leveret lige til døren ! OG det kan du jo så, fragtfrit resten af september :D

Handler du på nettet ? Og er det også "større ting" du køber - eller holder du det i den mindre afdeling ? 

Indlægget er lavet i samarbejde med Bilka.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart