søndag den 10. august 2014

Så du det ?? // Sommer 2014

Den anden dag hos RijaH - så jeg, at hun havde lavet en opsamling af hendes posts fra sommerferien. Det var dælme da en god idé, tænkte jeg. Og jeg spurgte hende om jeg måtte snuppe fidusen :D Det måtte jeg gerne, for det var ikke hende der havde fundet på det :D

Så her vil jeg kort opsummere mine blogindlæg fra juli måned. Det kunne jo være du var på ferie, og ikke havde set dem alle. Det smarte er jo, at du kan vælge dem ud, som netop DU har lyst til at læse :D

De fælles fredage der var, kan du se her Neon, Stamping, Cloud mani, og Girly.



Jeg viste en super lækker sommer gradient her - Det var én som jeg havde lavet til appeal4 bloggen (du kan se appeal4 bloggen her.)


Så var der en lækker lak fra KIKO - Sugar mat - Turquoise


Så er der altså en kæmpe omgang BLOGLOVE også. 


Og der er en mere under opbygning :D 

En lille anmeldelse af De hængte hunde 



En virkelig lækker Bodyscrub fra Oriflame, fandt endelig min krop.



Og så var der jo endelig Limited Summer '14 fra Appeal4. Hvis ikke du har set indlægget - kan du her se alle farverne - de er bare SÅ lækre. 



Og her kan du se, hvordan Coconut pine - ser ud ovenpå de andre sommerlakker


Til det lidt anderledes - en lille "facade" historie.
Og et genbrugsbillede ;) 



Kan I klare mere ?? Hold da op hvor har jeg skrevet mange indlæg i juli ;) 




En gradient lækkerhed med lakker fra Appeal4.



Og uuhhhmmm. Så er jeg nu den l.ykkelige ejer af TO nivea Lip butter.


Endnu en lak fra OPI - nemlig Kiss me I'm Brazilian







Her i slutningen af Juli - begyndte jeg på noget nyt - nemlig mandagstip :D Her er den første






Juli måned er også måneden hvori jeg har fødselsdag - her kan du se hvad jeg bl.a. har fået :D 
Det var bl.a. disse lækre parfumer



Så viser jeg en lille smykke DIY 



Og hold da op ! Så er vi igang med august :D 
Jeg håber du synes om denne lille gennemgang. :D 

Hvad synes du om ideén ? 
Hvis det er noget du kan lide, kan jeg måske lave en opsummering engang imellem.

//Chrstina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart