mandag den 11. august 2014

Mandagstip // 3.

Jeg har altid haft sådan nogle trælse fødder! Altså, jeg har bare vildt meget hård hud på hælene. Jeg har altid troet, at det skulle slibes eller skæres væk - og har brugt laaaaaang tid på det førhen.

Så læste jeg på et tidspunkt et tip hos Pudderdåserne.dk, at det var det VÆRSTE, man kunne gøre ved fødderne. Næ du... Skrubbes og blødgøres skulle de.



Så jeg har taget en del flere fodbad(e?) i år, end jeg plejer - og været rimelig god til at komme creme og sager på, inden sengetid. OG derudover, bruger jeg HVER gang jeg er i bad, en skuresvamp! Jep! En ganske almindelig skuresvamp, som man bruger i køkkenet. Den grove side, og så lige skrubbe fødderne en tur. Det er også dejligt, hvis du ofte går i bare tæer som mig. De bliver SÅ fine og rene igen :D Og jeg er ikke god til creme på fødderne i dagtimerne - men når jeg skal i seng, opdager jeg det ikke alligevel :D

Man kan evt. bruge camferine på fødderne, eller f.eks. noget salve fra matas, eller apoteket. Jeg fik tidligere i år, - i april - en fodsalve fra matas og en hælcreme fra Apoteket i Goodiebox, og dem har jeg brugt i år. Og jeg kunne godt finde på at købe dem igen til næste år. For de virker. Ihvertfald for mig :D

Døjer du med hård hud på fødderne ? Hvis - hvad gør du så for at afhjælpe det ?

2 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig også glad for de produkter fra GB - jeg bruger dem ofte, og har købt nye af det hele... for blev virkelig fan ... og det samme gjorde manden min

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var slet ikke så tosset en box :D Dejligt når det kan bruges :D

      Christina

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart