lørdag den 17. maj 2014

Fælles Fredag // Frugt/grønt

Jeg er bagefter. For at sige det som det er - er jeg ikke helt fresh for tiden... Men derfor skulle i ikke snydes helt fra denne fælles fredag. Selvom jeg nok må indrømme, at det ikke er en af dem jeg har set mest frem til.

Lakken på fingrene er Appeal4 Foxglove - en super lækker orange / laksefarvet. Den ligner ret meget en neon.


De små appelsiner er fra en lille boks jeg har med små fimoskiver. Jeg er ikke gode venner med fimo, og jeg kan ikke få dem til at sidde ordentligt.. Jeg har lagt dem oven på et lag topcoat, og også forsøgt at komme topcoat ovenpå. Det lykkedes heller ikke. Ja ja, man kan også lave frugt og grønt på andre måder - det må blive en anden dag :D

Kig nu endelig forbi de andre damers frugt og grønt :D




1 kommentar:

Tiny Hand Pink Bow Heart