fredag den 16. maj 2014

Cocopanda // gevinst

Kan I huske jeg tippede Jer om, at Cocopanda har Majsalg - og du kan spare op til 74 % ?? Det har de altså endnu - til og med måneden ud - så du kan godt nå det :D




Jeg var i den forbindelse, sammen med en del andre bloggere, med i en konkurrence, hvor vi kunne vinde en lille goodiebag. Guess what ?? Jep.. Jeg var en af vinderne...

Nå men.. Den ankom altså den anden dag i pakkeboksen  (men jeg kunne først hente den dagen efter.)

Men sikke fine sager :D




#En fin rosa kosmetikpung fra Shelds
#Pudderbørste fra samme mærke
#Big Sexy Hair - tørshampoo. Lækkert mærke. Jeg har i forvejen den der giver extra volume til håret - og jeg er løbet tør for tørshampoo, så den lander et tørt sted.. (hihi) Og at det så er en 2i1 er skønno :D
#Fudge Matte Hed - Mud wax - Giver mat struktur, giver smidighed og styrket volumen. Ældsten har afprøvet den i dag, og han synes den er lækker og dufter super godt :D
#Stem Cell Plant Protein. Ansigtsmaske, som ser virkelig lækker ud, den glæder jeg mig til at prøve
#EOS lipbalm (Er desværre ikke kommet med på billede 2..) Lemon Drop. Mums - endnu en EOS, jeg elsker dem bare..



Og husk så. Du kan stadig nå at handle hos Cocopanda, og spare op til 74 % 
Tjek da lige om du skal ha noget med ?? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart