lørdag den 3. maj 2014

Fælles Fredag // 1 års fødselsdag

Så har Fælles Fredag eksisteret i et år, og vi fejrer derfor 1 års fødselsdag :D Hurraaaaaaa.
Lettere forsinket kommer hermed min fødselsdagsmani. Jeg har fortolket frit, og derfor er der kun (næsten) en lak på neglene. Fordi: For mig er fødselsdage røde - derfor.




Jeg ville bruge KIKO lakken Pearly Magenta - nr. 807, men den skal have 4+ lag for at dække helt. Man kan faktisk se mine franske negle herigennem.... SÅ jeg prøvede på den anden hånd at lægge 2 lag af min Chanel Fire, og derefter et lag af KIKO. Og det hjalp, så det ikke var så gennemsigtigt mere.


Den er ret lækker den røde lak fra Kiko, med lækkert shimmer i. Synes det er en blanding af creme, shimmer og jelly, og så er det en Quick dry lak.



Husk at kigge forbi de andre lakdamers side, og se hvordan de fejrer 1 års fødselsdag :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart