tirsdag den 29. april 2014

Gosh klub // Gratis gave

Jeg har meldt mig ind i Gosh klubben . Og når man gør det, får man en lille gave tilsendt.

Jeg har - ligsom alle de andre ;) - fået en lipgloss og en eyeliner.

Min lipgloss har nr. 301 og er i farven nude. Indeholder 4,5 ml.
Min eyeliner har nr. 100 og hedder Blue Grass.



Jeg synes det er super fint og lækkert, at Gosh sender en gave, når man melder sig ind i klubben, så man kan overhovedet ikke tillade sig at brokke sig.... Og så gør jeg det lidt alligevel... Det har taget virkelig lang tid om at ankomme. Jeg har været i kontakt med Gosh, som selvfølgelig tog sig af problemet og undersøgte sagen - så hatten af for det. Og på den anden side, kan det jo også være, at det er post dk. der har leget med alle vores pakker...

Men mig og så nude lipgloss ?? Ai vel...

Men så er jeg så heldig, at én af de grupper jeg er med i, der er en rigtig sød én som virkelig gerne vil have en nude, og har fået en rød. SÅ vi bytter da bare :D Iih hvor er det spændende :D

Og så den der blå eyeliner :D den klæder bare mine lyse blå øjne så fint :D Så den er jeg sikker på jeg nok skal få brugt også :D Er der nogle af Jer der bruger farver ? Jeg kan huske jeg brugte det i 90'erne :D

Og helt ærligt - det har været gratis :D Så det er fedt.

Hvis du har fået lyst til at melde dig ind, kan du gøre det lige her -og det er gratis :D


2 kommentarer:

  1. Bruger altid farvet eyeliner :-) Lilla, blå eller grøn. Til gengæld bruger jeg stort set aldrig øjenskygge.
    Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da også som en god idé. Så er der jo lidt farvelade på alligevel :D

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart