mandag den 28. april 2014

CND // Blue Rapture + Tinted Love

CND udkom med denne lækre kollektion - Forbidden Collection - ved juletid, og jeg fik den i julegave :D Jeg har vist alle lakkerne her, men ikke vist dem på neglene :D

Jeg lavede denne fine mani den anden dag, og synes da lige I skulle se den. Sig endelig til, hvis der er andre af farverne du vil se på :D



Det er Blue Rapture og Tinted Love - og zig-zaggerme er fra Nail Vinyls - som kan købes HER - eller du kan følge dem på facebook

CND lancerer i disse dage, en super flot neon kollektion. Paradise Collection. Prøv lige at se hvor lækre farverne er.




Dem glæder jeg mig til at få fingrene i. De kan fås både som CND Vinylux, og som Shellac i neglesalonerne.
Man kan bl.a. købe Vinylux lakkerne hos StyleBox.

Er du glad for neonfarver ?

Forbidden Collection er sendt til mig som gave

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart