fredag den 11. april 2014

Fælles Fredag // Tribal eller mønster

Så kom en af de udfordringer jeg egentlig har frygtet mest !! Tribal. Jeg har set diverse bloggere med tribal-mønster på neglene, og beundret det flotte arbejde, men jeg har aldrig selv turdet kaste mig ud i det. Og det er jo det gode ved fælles fredag. Hér bliver vi nemlig kastet ud i en masse forskellige, og for mig ihvertfald, nye udfordringer. Og jeg ved godt man ikke sådan roser sig selv :p men jeg er faktisk ret glad for resultatet :D Kan dog ikke helt finde ud af, om jeg skulle ha droppet prikkerne inde i  trekanterne - eller måske bare ha lavet hver 2. Og selvfølgelig er der fejl på - det kan jeg sagten se - men af en 1. gang tribal, er jeg nu alligevel ok tilfreds.


Bunden er Appeal4 Morning Glory - super flot gammelrosa - hældende mod det meget lyse lilla.

Til den hvide streg, har jeg brugt Appeal4 Hollis milkweed - det krævede 2 lag for at dække over bundfarven.

Til stregerne har jeg brugt Depend's artliner.







Her på det sidste billede, ser I hvordan en topcoat kan ødelægge en nylagt mani... Jeg har ikke selv prøvet det med Poshé før, men har hørt andre tale om det... ÆV. Så jeg er glad for, at det var tommelfingeren jeg startede med at lægge topcoat på - da den jo ofte ikke er med på mine billeder alligevel..Så der er ingen topcoat på de andre negle.

Husk at se hvad de andre piger har fundet på af mønster eller tribal.


5 kommentarer:

  1. Hvor er du bare god til det der med at ligge neglelak, og lave fine mønstre!!
    Jeg ville ønske at jeg havde koncentrationen og en lige hånd nok til at kunne gøre det samme :)

    Hav en dejlig weekend, og en god påske! :)
    Mvh. Mie, www.mizzepii.dk

    SvarSlet
  2. Tak for det Mie :D Det er rart at vide, at nogle kan li det man laver :D Læser også flittigt din blog.Også rigtig god påske til dig :D

    Christina

    SvarSlet
  3. Det er da blevet rigtig godt :) Rigtig fin mani :)

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart