tirsdag den 18. marts 2014

OPI - Vesper

Min matas har haft nogle forskellige OPI neglelakker til 72,50. Og det er jo i dagens DK en ok pris, når man ikke skal betale fragt, ingen ventetid har osv... Jeg har lige fået købt OPI Liquid Sand Vesper. 





1 lag...

Hvis nu denne lak dækkede i 1. lag - eller evt. det 2. Så ville jeg nok være helt vild med den. Men det gør den ikke ! Og jeg tror faktisk jeg var oppe på 4 lag - og så går det "lillae" altså af den. Så den første tanke jeg fik, da jeg var færdig var altså: Avocado !! Armen altså, jeg gider da ikke rende rundt med avocadoer på neglene !
Desuden, får man heller ikke den "rigtige" sand-fornemmelse, synes jeg. Den er mere "blød" i det.

Døm selv... Er det avocado negle ??

Hvis nu man lagde en lilla lak, og så gav den et enkelt eller 2 lag af Vesper - tror jeg den vil være fin - så det er næste projekt.

Den ser altså også brun ud i flasken, men alle de swatches jeg har set - der er den meget mørk lilla. Men lad os nu se, om ikke den alligevel får lov at blive boende.

Hvad synes du ??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart