lørdag den 15. marts 2014

Fælles Fredag // Rød, gul, grøn, blå.

Jep - så blev det IGEN lørdag - måske skulle mine indlæg bare hedde Fælles Lørdag ?? Nå.. Det er farvetema, rød, gul, grøn, blå. Og jeg var egentlig lidt i vildrede... Men endte med 2 farver som bund, og et par blomster ovenpå. Jeg synes egentlig de er meget søde :D Hvad synes du ??




Lakkerne jeg har brugt er:

Appeal4 Tropical Milfoil - til den grønne bund - den ser ud som om den er turkisblå - men på mine negle er den altså grøn...
Appeal4 Butterfly Bells - til den blå accentnegl
Appeal4 Honeysuckle Chok til de røde prikker. Synes den var rød nok til denne mani.
Gul fra H&M til de gule "cirkler" i blomsterne.

Man kan ikke regne med Honeysuckle's farve på dette billede - den er nærmest shocking pink irl.



De inderste prikker i den gule prik :p er hhv. blå og grøn bund's farve på den modsatte negl....




Hvis ikke du allerede har været inde forbi de andre søde damers blog - så gør endelig det





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart