mandag den 24. februar 2014

Nyt fra GOSH

Nu har jeg set det, både hos RijaH og hos bloggen Skønhed & Tips , og tænkte, at det kan være I ikke har set det. Så jeg bliver da lige nødt til at dele det med Jer. Man kan også tilmelde sig Deres nyhedsbrev, så man er først til at høre om nyhederne :D

GOSH har fået en Webshop - og det vil altså sige, at du kan købe alle GOSH produkterne lige der.. Èt sted.. Det er da smart... Ville bare lige dele. Og samtidig kan I jo smutte både forbi RijaH og Skønhed & Tips - og se om ikke I også skulle følge med der.. (Ja, det er der jo nok mange af Jer der gør i forvejen.. )

Jeg har faktisk tænkt på, om I kunne tænke  Jer at vide, hvilke blogge jeg læser mest ?? Så kan vi jo bytte - og du kan fortælle mig, hvad du læser ?

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart