mandag den 24. februar 2014

CND Vinylux // Forbidden Collection

Jeg har simpelthen glemt at vise Jer en af mine lækre julegaver <3



Jeg har før skrevet og anmeldt Vinylux lakken Seaside Party - Se anmeldelsen HER - den holdbare lak, der nemt kan sidde 7 dage + uden at chippe. Hvis man gør som de anbefaler.

I denne lækre collection - Forbidden Collection - er der 6 lakker og en topcoat. Derudover fik jeg en CND Solar Oil, som er en negleolie, der er kendt verden over. Og jeg forstår godt hvorfor! Den er simpelthen så lækker at bruge, og dine neglebånd elsker den. Den dufter af mandelessens... Det er det eneste minus ved den. Og det gør den kun lige i det du smører den på. Så det er altså til at leve med. Den er nem at bruge fordi den har den lille pensel i toppen som en neglelak, og den er nem at have med sig, fordi det er en lille model. Et enkelt dyp i flasken er nok til alle 5 fingre (ihvertfald!)



Lakkerne er som følger:



Burnt Romance
Tintet Love
Dark Dahlia
Blue Rapture
Steel Gaze
Night Glimmer

og den uundværlige Vinylux Weekly Top Coat



Man skal ikke bruge base coat til disse lakker, den er i selve lakken. Man skal huske at forsegle tippen - (ligesom det altid er en god idé ved lak). Den er hærdet på 8½ minut, hvilket jo er lækkert. Og så skal man selvfølgelig være omhyggelig med at lægge lakken og også top lakken. Den fjernes med helt alm. neglelakfjerner.

Jeg er ihvertfald fan af disse lakker, og de er lige så smukke når de er på, som hvis du bruger CND Shellac - men som du kun kan få lavet i en salon, og har en helt anden pris. Derudover kan du ikke fjerne shellc med alm. neglelakfjerner.

Hvis du har fået lyst til at købe nogle af disse lakker, kan du finde en forhandlerliste lige HER

Jeg vil selvfølgelig vise alle lakkerne på bloggen, men er der én af dem DU gerne vil se (først) ???

OG så har jeg noget andet jeg skal have testet... Jeg har nemlig hørt, at man kan bruge weekly top coat over alm. lakker også - og så skulle den holde bedre end alm. top coat... Måske har du prøvet ?? Så fortæl mig endelig hvad du fandt ud af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart