lørdag den 22. februar 2014

Karinas smykker

Karinas Smykker er en fin gruppe på facebook. Hun laver selv sine smykker, og sælger dem til rigtig fine priser. Før jul, var jeg så heldig, at jeg opdagede hun solgte disse fine creoler med stjerner til kun 20 kr. og 10 kr. i fragt. Det kunne jeg altså ikke stå for. Nu ærgrer det mig bare lidt, at jeg ikke købte lidt flere af dem.... Jeg mener - til den pris ? Og mig som elsker stjerner... Nå ja, man kan jo altid være bagklog.. Jeg må bare holde øje med siden :D Lige nu har hun faktisk stjerne ørestikkere til 30 kr.... Ind og kig de damer :D



Hvilke smykker er du mest til ?

Jeg går, helt personligt, aldrig uden for en dør uden øreringe (eller mascara :) ) Jeg føler mig simpelthen nøgen uden...

Tag endelig et kig på Karinas side, og se hendes fine smykker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart