fredag den 14. februar 2014

#Fælles Fredag // Valentin - Love is in the air

Jeg går ikke op i valentinsdag - og har ikke behov for endnu en amerikaniseret overdosis :p Men når det så er sagt, synes jeg det er sjovt nok at lave fine kærligheds-negle :D

Jeg kastede mig over en gradient



Bunden er lagt med OPI Planks a lot

Og derefter gradient med følgende:

Øverst på tippen, BY K Pink Clove nr. 47 (Som vidst trænger til en rensning! - Sorry)
I midten, den super lækre holo-lak DS Extravagance
Og nederst, er det Pamplona Purple

Det ser så sådan her ud :D Og jeg havde faktisk lyst til at stoppe her - for jeg er vild med det






Lidt bonusinfo : Derudover har jeg i dag modtaget min første Seche Vite topcoat. Det er en hurtigtørrende topcoat, nøjagtig som min yndlings Poshé. Jeg kender mange der bruge SV i stedet for, og som er glad for det. Men har hørt andre tale om, at det kan trække i dit design. Mens andre igen siger det samme om Poshé.

Så jeg tror det kommer meget an på temperament. Jeg har valgt at gøre følgende: På lillefinger og ringefinger har jeg Seche Vite, og på Pegefinger og langefinger (og tommel) har jeg Poshé. Jeg kan ikke umiddelbart se nogen forskel, og tørretiden var også den samme.

Herefter har jeg brugt min stamping plade med hjerter - Konad m3 - og drysset dem lidt løst ;) Lakken er IsaDora Rosette nr. 753




Det kunne ha været pænere - det der stamp. Men alt i alt er jeg godt tilfreds. Det er ok valentines-negle.



Se også de andre blogger-damers bud på Valentins-negle.





2 kommentarer:

Tiny Hand Pink Bow Heart