onsdag den 12. februar 2014

Flora By Gucci // Gorgeous Gardenia

Jeg elsker parfumer - og at dufte godt - og når andre dufter godt ;) i det hele taget, betyder dufte virkelig meget for mig. Men det er I nok nogle stykker der har opdaget :p

Goodiebox fra oktober fik vi en lille prøve på en parfume fra Gucci - Nemlig Gorgeous Gardenia - Et par måneder tidligere, havde jeg fået denne lækre mini håndcreme også fra Gucci. Og at det så er præcis samme duft jeg får senere, er jo intet mindre end perfekt <3



Jeg blev simpelthen så vild med duften, at jeg ønskede mig den i julegave - og heldigvis fik jeg det :D Juhuuu. Jeg køber ikke særlig tit parfumer / eau de toilette, da jeg synes det er dyrt at give 4-500 kr. for en duft.. Også selvom jeg nærmest bliver forelsket i dufte. Så det var helt perfekt, at jeg kunne få den i julegave, og tror jeg vil gøre det fremover - altså ønske mig dufte i jule- og fødselsdagsgave.



Jeg har næsten brugt den hver dag siden. Selvom jeg dog overvejer at spare lidt på den!!Til den pris ! Men jeg bliver bare nødt til det, for den er så skøn :D

Hvis du vil prøve denne parfume, kan man købe den i Matas som eau de toilette til 575 for 50 ml. Det tror jeg, at jeg gør næste gang, for man får en del mere i denne eau de toilette...
Du kan hos Bodycollection - købe Glorious Mandarin, som jeg ved nogle andre fik en prøve på.

Hvad er din yndlingsduft ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart