torsdag den 12. december 2013

Somé


Somé hair and makeup art, er en super lækker frisørsalon der også tager sig af en masse stylingopgaver. Jeg ved, at hun indimellem er booket til at lave "ny type" forvandlinger for den lokale avis. Hun er personlig shopper og kan altså hjælpe, hvis du trænger til en helt ny garderobe og en forvandling. Hvis du har et firma, kan du også se HER hvad Sonja kan hjælpe dig med af forskellige ting, 

Jeg var så heldig at blive udtrukket blandt rigtigt mange andre, og fik disse 2 produkter hjem til test i en uge.

Produkterne er til tørt hår, og passede derfor lige præcis til mit fine, tynde skandinaviske hår. 





Shampooen var utrolig lækker at have med at gøre, og var drøj i brug. Jeg ved godt det er det man skal, men jeg er ikke så god til, altid at få husket at vaske mit hår 2 gange - gør du altid det ?? Og så duftede den super dejligt. Ikke parfumeret som sådan, bare en dejlig sval duft af sommer ? og lækker renhed :) Sonja spurgte, da jeg afleverede produkterne, om jeg havde prøvet at lade være med at bruge conditioneren - så jeg altså kun havde brugt shampoo. Det havde jeg ikke, men jeg kan godt se, det havde været smart at prøve. Men jeg kunne alligevel godt huske, at jeg tænkte at mit hår var mindre filtret efter hårvask og inden conditioner, ende det plejer at være. Så jeg er ret sikker på, at man kan nøjes med shampoo og undlade conditioneren. Meeeen - den var nu også ret lækker...


Den havde samme duft som shampooen, og hvis du plejer at læse med på bloggen, ved du også at det er alfa og omega for mig. Hvis jeg ikke kan med duften - så ryger det ud til højre.. (eller venstre, alt efter hvor jeg lige står ;) ) 
Den var, ligesom shampooen også drøj i brug, så der er til rigtig mange gange. Og ja, man kan evt. undlade denne, hvis man allerede bruger den lækre shampoo - men lad dig ikke nøjes - for dit hår bliver altså lige en tand mere lækkert efter dette produkt. Super blødt, lækkert, velduftende, og let at rede ud. 
Jeg er fan.

Da produkterne er "frisør produkter", bliver det desværre nok ikke nogle der kommer til at stå i min bruseniche. Jeg er bare ikke én der kan bruge mere end max. 50 - 60 kr (Og så har jeg strukket mig langt) på en shampoo eller en conditioner - Selvom det er et yderst lækkert produkt.

Jeg ved nu, at Somé tager produktet ind, og prisen bliver 90 kr. pr. stk - Bemærk de store flasker. Der er 300 ml. i Shampooen og 250 ml. i Conditioneren. Hvis man er interesseret, så kan man få kur og kurspray også, som ligger på 110,- kr. stk.

Til sammenligning kan man købe Deres serie fra KMS, hvor priserne er 179 og 189 kr. stk. Så Matrix er altså i den billige ende af, hvad man plejer at skulle give for produkter i en salon. Så hvis du har lyst til at prøve en ny shampoo eller en ny conditioner, synes jeg helt klart, at dette produkt er værd at prøve. 

Så tak til Sonja og Somé for at lade mig prøve så lækre produkter. Jeg siger det lige igen. Jeg er fan <3 - og det kunne godt tænkes, at jeg skulle strække mig liiidt mere, og købe et produkt ad gangen alligevel :) 

Du kan følge Somé på Facebook - Man ved jo ikke, om der en dag kommer en ny konkurrence ;)

Du kan også kigge forbi deres hjemmeside HER. Hvor du bl.a. kan booke tider online, se rabatter, udtalelser, priser og hvordan du kontakter dem.



Produkterne havde jeg hjemme til test i en uge - venligst udlånt af Somé.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart