fredag den 1. november 2013

COCOPANDA -20 %

Jeps - den er god nok. COCOPANDA har -20 % på ALT (Jeps - A.L.T) indtil på tirsdag kl. 23.59. Anledningen er, at shoppen har skiftet udseende. Så det er altså nu, du har mulighed for at shoppe løs. Det kunne jo også være der kunne købes lidt julegaver ? Eller du kan give tippet videre, hvis der er noget DU ønsker dig i julegave :-)

Jeg kan da godt pege på et par ting, jeg kunne proppe i kurven i hvertfald :)



F.eks. kan du finde alle Ciaté lakkerne lige HER - og jeg er altså lidt forelsket i denne model :) Ciaté Denim - den er lækker !! Ciaté lakkerne er rigtig lækre at arbejde med, jeg har 4 stks. og de er super gode.

Tangle Teezer har jeg simpelthen hørt så mange gode historier om - lige nu koster den kun 90 kr. hos Cocopanda, og det er ret billigt. Mit hår er tyndt, fint og meget typisk skandinavisk - og jeg har ikke rigtigt brug for det - men hvis du har meget hår, og har svært ved at rede det ud, skulle den her være guld værd. Den trækker ikke i dit hår, så det gør altså ikke ondt, hvis det er meget uglet. Perfekt til børn :-)

Og nu vi er ved hår, så er disse BLAX- elastikker altså perfekte til langt hår. De hiver og niver nemlig ikke i håret og hænger ikke fast. Så de river altså ikke en masse hår med når du tager elastikken ud. Den fås i flere forskellige farver, og altså lige nu til kun 29 kr :-)

Og for at det ikke skal være løgn, så har de også GHD med i dette tilbud. Du sparer altså også 20 % på det, og det er da lige før, det gør at jeg skal ønske mig det i julegave ! Det er altså vildt. Cocopanda har ofte tilbud og udsalg, men jeg tror altså ikke jeg har set at GHD har været med før.

Jeg har længe overvejet, at jeg ville prøve noget make-up fra Youngblood  - og jeg tænker faktisk at muligheden var rigtig god lige nu med de -20 %. - det kunne være dette Youngblood-mineral-basics-starter-kit f.eks :)

Mit totale yndlingsmærke Orofluido er naturligvis også med :) Jeg sukker lidt efter denne Shampoo eller Conditioner som altså lige nu kun koster 79 kr.

Det var nogle af de ting jeg kunne tænke mig at købe lige nu hvor http://www.cocopanda.dk/ altså har -20 % - husk det gælder til på tirsdag !!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart