fredag den 1. november 2013

#27 - Fælles Fredag - Ikat.

Hvaffor en kat ? Ikat.. Det handler om mønstre, hvis du spørger mig - hvis du googler Ikat billeder, kommer der en masse forskellige mønstre, i mange farver og forskellige former. Denne mani er inspireret af Kayla Shevonne på Youtube. Og jeg er ikke tilfreds med mit bidrag - men det bliver ikke lavet om, for jeg føler ikke jeg har de rigtige værktøjer. De stripinglakker jeg har, kan ikke lave sådan nogle fine streger, som du ser her Ikat negle af Kayla Shevonne. DE er flotte synes jeg... Og jeg prøvede med andre farver, at lave noget lignende..

Den blå/lilla "bund" er KIKO nr.338 , den røde også fra KIKO nr. 281 - Den hvide er den billige ;) fra TIGER, Den sorte er Appeal4 Black Lily

Ja, ja - døm selv... Jeg synes det ligner en børnehavetegning :) Undskylder på forhånd :p






Husk at kigge forbi de andre blogger damer :-)








4 kommentarer:

  1. Virkelig flotte farver - og saa slemt synes jeg nu ikke det er blevet, man kan godt fornemme ideen i designet!

    SvarSlet
  2. De var da flotte og lidt specielle. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - de er noget specielle :) Tak

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart