onsdag den 30. oktober 2013

Jeg har vundet....

Kan I huske dette indlæg, hvor jeg skrev om mine 3 favoritter fra Cocopanda ? Der var en konkurrence igang for Cocopanda Bloggere, hvor man skulle skrive om sine 3 yndlingsprodukter fra Cocopanda. Jeg valgte (selvfølgelig) en lak (eller var der mere end 1 ??) , min EOS læbepomade og min hårolie fra Orofluido. Og guess what ?? Jeg vandt... Og jeg vandt mine yndlingsprodukter :-)

Jeg kunne så vælge en anden lak, end dem jeg lige havde skrevet om, da jeg jo havde dem i forvejen. Og jeg måtte også vælge en anden EOS læbepomade :-)


Den nye EOS - Sweet Mint smager dufter fuldstændig lige som After Eight chokolade - nammenam :) Der er stadig 20 % på dem - og du kan finde denne - lige HER
Hårolien er dobbelt så stor som den jeg havde - så det er SÅ fedt :-) Find den HER  Den er faktisk også på tilbud lige nu :-)

Butter London lakken er en jeg havde kigget på et stykke tid No More Waity, Katie - super flot grå/lilla glimmerlak - HER kan du købe den - lige nu til 159 kr.


4 lag - af No More Waity, Katie



 Se lige flasken hernede under :) Det er bare wauw..


2 lag af Debby Gel Play On the road (Dækker næsten ved 1 lag) og 1 lag 
No More Waity, Katie



Til Venstre - 4 lag af No More Waity, Katie - Til Højre - 2 lag On the road og 1 lag No More Waity, Katie. Jeg kan ikke bestemme mig for, hvad jeg bedst kan li :-) Begge tror jeg - men de er ret forskellige.

Kender du Cocopanda ?? Jeg synes det er et super lækkert sted at handle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart