lørdag den 26. oktober 2013

Jeg har vundet....

Endnu en give away. Denne gang er det bloggen Fantastiske Fund, der havde udlovet et gavekort til netbutikken POLKA - som har nogle meget lækre sager... Kig da lige forbi dem :-) Der er lige kommet nyt i shoppen - hvilket gjorde det ret svært at vælge for 500 kr. Der var mange ting, jeg godt kunne ha shoppet hjem :-) Det var også lidt vildt - 500 kr!!! Det er mange penge for mig, bare lige sådan at shoppe for... Det jeg først havde tænkt mig, blev lavet om et par gange. Så jeg endte med disse lækre sager :-)

Fantastiske Fund findes også på Facebook :)



Faktisk kan disse lækre øreringe sidde på mange måder. På billederne øverst er de sat, sådan som jeg troede de skulle sidde, nederst er de vist, sådan som billedet der fulgte med, har vist de skulle sidde :-) Når jeg ser billeder, kan jeg faktisk bedst lide det nederste - hvad synes du ?? Hvis du er blevet vild med øreringene - kan du finde dem hos POLKA - lige HER - til 200 kr :-) Designeren bag disse, er Heidi Vandal. Se mere på Heidivandal.dk.

Den anden ting, jeg valgte, var noget der lige var kommet på shoppen - denne lækre pung. Find den HER - den findes også i grå. Den koster 249 kr :-)




 Hvad synes du om mine valg ? Har du fundet noget lækkert på Polka - som du bare må eje ?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart