fredag den 10. maj 2013

Ny Webshop er i luften



Så blev det fredag d. 10. Maj. Det betyder at Lola Ramona's nye webshop er gået i luften. Jeg har været inde og kigge rundt på siden (Det er jo i sig selv altid farligt... ) Og må sige, at det ser brandgodt ud. Der er sket meget nyt i forhold til den gamle - den fanger lige med det samme. Den er på flere sider, altså man kan skifte side ved at trykke på firkanterne i siden, eller man kan bare scrolle ned.

Se den her http://www.lolaramona.com/ og her http://lolaramona.dk/

På den første side der kommer frem, kan man læse historien om Lola Ramona. Der står at skoene så dagens lys i 2006 i København. Simpelthen fordi ejerne synes der manglede denne type sko på markedet. Og sikke heldigt, for hvor er der mange Lola fans til :-) Og fans'ene findes heldigvis i alle aldre. Skoene er ikke blevet lavet til en bestemt målgruppe. Alle kan være med, både unge og ældre. Og jeg tror måske det er sådan, at enten kan man lide Lola Ramona, eller også kan man ikke. Og jeg kan! :)

Allernederst på siden, kan man trykke på nogle meget fancy cirkler. Her kan man bl.a. se, hvem der forhandler de lækre sko. Der er i højre hjørne en cirkel der hedder SHOP - den kan man trykke på, ligemeget hvor på siden man er. Det er også nederst på siden, man kan tilmelde sig Deres nyhedsmail.

(Lige lidt sjovt. Hvis man står f.eks. øverst på siden, og bliver ved med at scrolle op ad - altså man kan jo ikke komme videre, vel.. Men så flytter alle cirklerne sig - så hyggeligt - he he)

Hvis man vil ind og se skoene man kan købe, skal man trykke på Shop, og man kommer direkte ind på siden og kan herefter bare begynde at shoppe :-) Rigtig god fornøjelse :-)

Og hvor er det bare super dejligt, at man altid kan kende en Lola Ramona sko. Og man får altid lige en hyggelig bemærkning når man kommer i sine lækre sko. Og det er både dem der kender skoene (De giver dig altid et "genkendeligt" smil - Lola piger - I ved hvad jeg mener - gør I ikke ? ), og nogle der ikke har set dem før. Det er så dejligt.

Jeg viser Jer lige min ballerinaer som jeg købte sidste sommer - de er SÅ fine



Tag nu endelig et kig på den nye Webshop. Men pas på - man bliver afhængig. :)

Har I nogle Lola Ramona sko ?

4 kommentarer:

  1. Jeg har 4 par lola'er, kalder dem mine hjemmedirektør sko. Har skrevet om dem i februar under "L" pga en blogleg jeg var med i. Faaaaarlige sko ;)
    Kh Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg lige ha kigget nærmere på Susanne :-) Jeg følger dig nu, så må da lige tjekke det ud :-)

      Slet
  2. Jeg har 7 par Lola´er og elsker hvert par :-) Det er sko der bliver en livsstil. Jeg har næsten dårlig samvittighed, når jeg kigger på andre sko ;-) Jeg har både Angie´r, gummistøvler og ballerina´er. Så jeg har næsten altid en eller anden Lola på <3 Jeg får helt sikkert flere par, for man bliver fuldstændig draget ind i " Lola verden " :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også bare alle mine, og har plads til MANGE flere :-) Jeg har også nogle forskellige og det er super dejligt :-)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart