mandag den 13. maj 2013

APPEAL4 - Tropical Milfoil

Så blev det atter tid til en mani med en super lækker lak fra APPEAL4. Denne gang en flot Turkisblå farve. Den skulle have 3 lag for at dække helt, men når den som alle de andre lækre lakker bare flader ud og lægger sig pænt på neglen, er det heller intet problem. Hvis man laver pæne tynde lag, tørrer de jo ret hurtigt.





Den kunne sagtens gå hen og blive en sommerfavorit sammen med 2 andre lakker - også fra APPEAL4 - som er lige dét jeg forbinder med sommer. Og så er de bare super lækre til et par sommerbrune hænder og fødder. Jeg kunne også lige forestille mig, at komme et par hvide blomster-stickers på, eller lave noget stamping. Dét ville være flot.

På fredag, når jeg laver Fælles Fredag indlæg på bloggen, hedder udfordringen jo Watermarble. Mon ikke jeg skulle bruge et par af lakkerne fra APPEAL4 ? Jo, det tror jeg nu nok jeg skal. Denne turkise farve vil stå utrolig flot til en anden lak jeg har fået fra APPEAL4 - en orange som I endnu ikke har set ( Og en lysereød :-) ) De komplimenterer hinanden SÅ flot.

Jeg synes da lige I skulle tage et smut forbi APPEAL4 's side /blog - og se alle lakkerne swatchet.

Lakkerne fra APPEAL4, er jo ikke testet på dyr. De indeholder ingen Toulene, Formaldehyde, eller Parabener. Derudover har de hvert år en ny kollektion, hvor overskuddet går til velgørende formål. Ved du forresten hvorfor de hedder APPEAL4 ? Det er fordi de vil appellere til en bedre verden :)

Denne lak er sendt til mig, til test.

2 kommentarer:

  1. Den er så smaskhamrende lækker! Jeg har den også selv :-) Virkelig en skøn lak. Super lækker at påføre på neglene! Og igen, du har smukke negle, det er en fornøjelse at se dig swatche!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :-) Altid dejligt med lidt feedback :-) Jeg snyder jo en lillebitte smule mht neglene. Det er selvlavet gelé negle lavet på skabelon... Så jeg forlænger dem en "lille bitte" smule, ellers ville jeg ingen negle ha, at komme lækker lak på :-) Og på den måde, kan jeg jo forme dem som jeg vil ;) Men tak for det, tror også jeg kommer til at bruge den meget her i forår og sommer :-)

      Slet

Tiny Hand Pink Bow Heart