torsdag den 7. maj 2015

CND // Rescue RXx




Lækker nyhed fra CND. RescueRXx, reparerer skader som f.eks. hvide pletter, hvis dine negle skiller i lagene (Det gør mine...), hvis de knækker eller flækker.

Du vil kunne se resultater, allerede efter den første uge, RescueRXx tilfører neglen keratin - som er udvundet af uld - hvilket binder til din naturnegl og sammen med jojoba og mnandelolie, tilføres der fugt og styrke.

Jeg har helt ok negle lige p.t., så jeg har sat gang i en forsøgskanin, som har meget skadede negle, efter en tur hos en (uautoriseret) kinabiks..... Ingen navne nævnt... SÅ - der kommer opdateringer.

Du kan købe den hos din forhandler, der sælger CND produkter. F.eks. ved jeg, at de har fået den hos Beautypower.dk og hos Nicehands.dk. 229,- for 15 ml.


Produktet er modtaget til test. 

1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se resultatet ved din forsøgskanin (:
    http://cammi.dk

    SvarSlet

Tiny Hand Pink Bow Heart