onsdag den 22. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - 22 // Inspireret af Familie






Jeg har glædet mig til at vise Jer denne. Jeg er r.. dårlig til at tegne i hånden, men er altså alligevel blevet ret forelsket i denne mani :D

Lakker brugt:
Mantilija poppy fra Appeal4
Og en sort skriv på alt tusch.

Kan du gætte dem ?

- Pegefingeren - min mand, der cykler rigtig meget.
- Langefingeren er mig :D
- Ringefingeren. Han vender på hovedet ?! Jep - det er ældstebarnet der er springgymnast, og vender mere den vej, end den anden ;) - Desværre har han kun hår på hovedet, på det ene billede..
- Lillefingeren - det er så yngstebarnet der er Garder i Horsens Garden, og spiller Cornet. (Den ku jeg ikke tegne, så han har fået bjørneskindshue på og et par noder ;) )

Nå, men det er nok ikke noget jeg gør en hel masse gange, men kan nu alligevel godt lide den :D Hvad synes du ? Går det an, og kunne du se det ?

Husk, iøvrigt, at alle kan være med, blot I benytter Hashtagget #WeekendOffNailArtChallenge på de sociale medier.
Hvis I vil være med, kan I blot tilføje Jeres link til dagens tema i Inlinkz herunder, det kræver blot, at man har en bruger. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart