fredag den 17. april 2015

#WeekendOffNailArtChallenge - 17 (Fælles Fredag) // Håndtegnet



Håndtegnet.. Og mig ? Vi er ikke - og har aldrig været gode venner. SÅ måske, har jeg fortolket for frit ? I hvertfald, så får I, i dag nogle prikker :D Tegnet i hånden ;) Måske en anelse kedeligt her på Fælles Fredag. Men altså...



Den lilla lak, er fra CND Vinylux' nye kollektion Garden Muse, og hedder Wisteria Haze. (Minder mig om Desperate Housewifes.. Jeg har ikke fulgt med i den, men det der Wisteria... ;) )
Prikkerne er lavet med en nailartpen, jeg har købt på Ebay, til ca. 8-10 kr.

Husk, iøvrigt, at alle kan være med, blot I benytter Hashtagget #WeekendOffNailArtChallenge på de sociale medier.
Hvis I vil være med, kan I blot tilføje Jeres link til dagens tema i Inlinkz herunder, det kræver blot, at man har en bruger. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tiny Hand Pink Bow Heart